Sign in to follow this  
Juxa

HAppy B-day 2 Tuutuujiye

Juxa   

well i cont let the day pass without saying a big happy dhalasho-day to our esteemed nomad Garab-tuujiye. :D

now we can see him blush smile.gif

wareer badanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

dawoco   

Ma kii baa weli nool? In oo mar hore baqtiye aanba u heestayee icon_razz.gif

Tuujiye, Dhalasho wacan oo wanaagsan, jir oo joog :D And also come back to sol, waaba laguu darsadayee...

Juxa   

^^^^^^^^^^^^^ he is depressed and has been sanctioned by Section58.

i thought i big B-day party will cheer his spirit.

yes Tuu-Tuu, u are missed,.,,,,,,,,,,soo noqo nooh suuro badanidaaa :rolleyes:

Curly   

happy birthday!!! :D

How old are you now? 56 was it?

with that many candles on a cake you'll melt the icing and probably set off the fire alarm.

Waryaa just don't have a mid life crisis and get married to a 14 year old girl from Somalia. If you do I'm reporting your *** to the government!

Anyways I hope you enjoy your day!

BOB   

Tuujiye, Happy Birthday aan ku dhaho maba xumee saaxiiboow doolshe 67 shumac lagu kor suro intee laga helaa?

Because waan ogahay maalintuu aabeheey uu hooyadeey guursanaayey waxaa la dhahay gaarigaa kudaba dhagganeed marka aniga iyo adiga kaliya aan nehee saaxiiboow runta sheeg meeqaa jirtaa? Wareer Badanaa. :D:D .

Happy Birthday Bro and one more thing,iska ilaali dhoocilaha underage ka ah yaan lagu xirin sida oday-biiqe aniga saacadaan lacag qaaraan ma arrurin karee because beryahaan ceertee iga joojiyeen oo gaalka gaalka dhalay oo meesha xukumaan is dagaalnay markuu iidiiday inuu isiiyo lacagtii xaaskeeygii 7aad uu eeyga ku cunay Ifo Refugee Camp.

Peace,Love & Unity.

nuune   

Abkoow tuujiye tuurroow taatikeeste tahniyad kuusan oo malaasan koonbo ku jirto iga dhab dheh sxbkiis, dhalasho wacan oo wanaagsan sxb, saqiir tuujis lee ku maqneeeyd ayaantaan miyaana, waa lagu waayey, ar geweryaashaas aa gacan galay, taataabasho badan tin ay dhalisaa aa la dhahay, cimrigaaga aa sanad kale ku darsamay waaba la khaatumeestey miyaa, waraa wali igaarkoo yariis aa tahay, waxiid tuujineysid tuuji taabo lee laakin waxaa kuu rajeenaa caafimaad suuban cimri dheer camal wanaagsan cibaado wacan.

wish you all the best, glad to have you here in SOL, you have been one of the greatest nomads, if ever there was award to give out, i would have given you billad dahab ka sameesan, sida waliba waxaan aad u jeclahay aad naftaada oogu hurtey reer Baro jiritaankooda iyo mabda'oodi hormuudka u ahaa dad badan oo reer SOL ahaa, qeeb libaax baad ka qaadatay intii aan reer Baro wada aheyn.

and come back tuujiska, we miss you sxb, Abbaay juxa is the queen of SOL, and I thank her for letting us know this important day of yours, I gave her all the credit for posting this GREAT topic.

juxa, salaan aad u qiimo badan iga gudoon abaayadiis, hadaad aragto asxaabteyda checkmate, qac qac iyo Tuujiye igu wada salaan,

Is Tuujiye celebrating the birthdate he had put on his papers prior to coming to qurbada, if so, happy- belated birthday.

I know it must be difficult to remember the actual birth date, since he cant remember as far as his geeljire days, and all the memory loss that had occured, who can blame him.

Qac Qaac   

war kii maraxa ahaa maa birth day gaaray.. oo yaqaan ba.. waraa gabdhahaan waxay sheegayaan ma aqaan ani laakiin kollayba anna iga qabo xabbad salaan ah, ama tahniyeed ah ok.. sorry i am not there with u bro.. loooolll

Juxa   

^^^^^^^^^^^ u shont have left him, heedhe ninki wuu is badalay, now he insists a cake with 42 shumacs ;)

in all, we gotta celebrate his wisdom

lol   

Dhalasho muu qabaabo my friend TUUTUUJIYE..........maanshallah.....Macalinka ugaaska weyn hambalo balaaran aan kuu soo diray. Hadii aan ogaan lahaa... earlier.. waxaan kuu soo diri lahaa 10 pax Tiramisu, Hambalyo for the trilioned time....

Mac Mac....Happy BIG BIRTHDAY.

W.w.w.whaat!

Tuujis xaaji, marka ugu horeysa waxaan hawada kuu soo marinayaa salaan ka soo baxday kashka iyo laabta. salaan ka dibna waxaan ku leeyahay abti macaan dhalasho wacan oo wanaagsan, nooloow oo nuur mar walba.

GM

dawoco   

^Reminds me of that time my friend had to send cajalad salaan ah to all her family back home. She sent all of them from ayeeyoyaal to habiyaryaal to cousins salaan kabta iyo laabta kasoo baxday :D