Sign in to follow this  
Yaabka-Yaabkiis

What are those enjoyable entertaining activities You do in your spare times..?

The Zack   

^lol no I meant KK, AAliyah416 and MMA. I think a good hang out place would be the Tim Hortons by the 401. Meeshaas waa shidan tahay.

Kool_Kat   

Aaliya, The Globe and Mail horey usiiqaado adigana...You'd have to fit in with the crowd, you know! :D

The Zack, I am too old for these folks...Can't hang out with them...Inaa hooyadood ahay aa la iimaleynaa, yaa ceebeynee...Sheeko...

Aaliyyah   

The Zack lol

KK lool globe and mail miyan horay usoo qaataa....on the second thought labadas yaga isku fiican, aniga wa ku ag sexanaya if i have to read a newspaper lol

MMA wa kaftan waxan oo dhan I hope you don't take it personal. I am just bored icon_razz.gif

LOOOOOOOOOOOOOL...Aaliyah, yaaba Toronto Star ka maseeri karo dheh...Malaha iyadana meesheedee Toronto Sun ku kala furtaa, yaa og? LOL...

:D:D:D

See iyada u aqrisanee Toronto Sun laakiin? Gabdhihii qaawanaa ku jiree, kaas meel aa fadhiyo maba laga ogola in la keeno, let alone laga aqristo, because that one real maseer uu keenaa gabdho qaaqaawan aa lagu soo masawiraayee. :D

Reer Koronto maxaa dhafarta baray? War seexda, anigana newspaperkeyga aan iska aqristee with my shaah caddeys. Wah. :D

Kool_Kat   

^Caay maa iiqarisay, mise ani lee u maleeyo? Hmmm...

MMA, it is Saturday night dee (well Sunday morning now), what better way to spend it than here... :D Well, I don't know about you guys, but I was sick today, xoogaa baan seexday hadaayay, so maafiish hurdo now...SOL, MSN iyo Facebook baan u dhexeeyaa... :D:D

Saak, haddaa Aaliya ka heshay, jidka straight u aad, unuga ha nagu marmarsiyoon nooh. :D

Aniga I am too awoowe for both of them, haddee ookiyaalkeyga ii keenayaan iyo shaaheygana ii sameynayaan oo aan wargeyska ku aqrisan karo, wax dhib ah ma jirto ka ahayn duco. :D

Tim Hortonka Weston/401 kulahaa, suu u yaqaano nuursiga baabuurta lagu dhex haayo i dishayba. Yaa ogaado, kuwa midnight meesha indhaha ku taag taago waaye. Waraa baraf yee kugu dilin ee ka kac meesha. :D

Kool_Kat   

TheZack, Ee orodoo soo fiir SOL chatroomka hadii laxiray iyo hadii kaleba...Anaaba caawa icaaysay soo ma'aha? Tani waa tu meel kuutaal Zackoow...

Aaliyah, taasi waa caay iyo nus wiliba...

Aaliyyah   

Aniga I am too awoowe for both of them, haddee ookiyaalkeyga ii keenayaan iyo shaaheygana ii sameynayaan oo aan wargeyska ku aqrisan karo, wax dhib ah ma jirto ka ahayn duco. [big Grin]

lol it reminds of this lady, my neighbor, who came over the other day. she goes you know what my father just got married to a young lady who is around 18 and he is like old god knows how old she is close to 50. I was like what the hell? she continues and be like ...mid dee macamuusta uu qaqabato bakoorada usoo jiida...and my mom was like " ina lilaah"...walahi me and my mom were like tongue tied lol....and then I couldn't help bt picture this young lady playing nursemaid....it was both sad and hilarious at the same time

Ofcourse, I know you are not that old lol it just reminded of this story...so wanted to share :D

The Zack   

MMA, loooool AAliyah waa usoo war wareegi rabay nooh marka hore MMA mala hadlooyi iney dhahdo rabay nooh waa igu fahantee. lol@the Tim Hortons indhahaka taag taa go, waraa ani I don't live there, I have been there different times and every time I visit TO, I like to check that place out (faaido badan ku arkay).

KK, qofaa luuqa iigu sheegay oo dhahay gabartaas in you are young la dhaho jeceshahay igu dhahay I was just trying to make your day lil' brighter.

AAliyah416, MMA warkiisa maxaa u maleenee?