Sign in to follow this  
Archdemos

HELP needed in dealing with an annoying friend.

Juxa   

ngonge both blessed and i are aware of your situation inaadan dadka soo fariisankarin due to wis-wis and ash-ash, and also that you fear small kids marka this outing is nothing for you

nuune   

:D:D

waan soo deyn, but for the safety of the lads here, I won't, am worried they will use some of the message contained in those stories :D

nuune   

waligaa maadan maqal miyaa qofkaasi ash ma ahan, combine the two ash-ash and it becomes completely new word with different meaning :D

Hadaan hadalka sii wado waxaan ka baqayaa in la yiraahdo waan kula 'Flirt' gareeyay...shib iska dheh waxba ma ogide. beryahan waxaa idaba dhigtay kuwo gabartaan la hadlaba i dhaha waad la flirt gareesay.

maalin dhoweyd gabar baa waxaan weydiiyay 'Waa Imisa Saac' markaasaa la yiri heblaayo ayaad la flirt gareesay...war meeshu wey waalatay beryahan...hada adigu saacad ma xirantahay horta?

:D:D Walee? adiga hada ma ila flirt gareeynaysaa mise? :confused: :D

Gabdhaha iskama sameeysanine waxay ku xirantahay sidaad u weeydiisay saacada hade. Aad miyaad u dhoolo cadeeynaysay(SP?) markaad weydiisay waqtiga, ma overdressed baad aheeyd, ma ku sii sugeeysay meesha? icon_razz.gif

BOB   

Shukulaato iyo Malab,

Abaa iga dhaaf hee ha iga xishoodsiinine...waa ogtahay inaan xishoodbadnahaye. redface.gif

Peace, Love & Unity.

Tuujiye   

^^^^..loooool... nin biyo ceel lugu soo korshay iyo xishood kala fog aboo ee maad shukulaato iska dhaaftid...

nuune, sidii "ash,ma aha" laguu dhahaaye, eray aad kasoo saartay oo aad niyada ku dhisatid yaah! lool waraa Ash ma tihid oo jini baal baaloo aa qabtaa adiga....

Wareer Badanaa!!!

BOB   

Abaa reer Kista hadaa nahay gabdhaha waa ka xishoonaa qaas ahaan kuwa quruxda badan oo hadana suurada badan oo markee ku ag maraayaan sanka taago oo hadana cirka fiiriyo sida inuu magaceeda ku qoranyahay marka Shukulaato iyo Malab saas aan uga xishoonaa nooh. :D

Ssshhhh ha u sheegin hadii kale ceebey tacaal aa ka dheceeso meesha! :D

Peace, Love & Unity.

The worst, that friend, she can't even say one word in Turkish language, ma aqaano waxa waalay, she never being to Turkey as well.

:D:D

I had(Notice the past tense)a couple of friends who were seriously messed up.

One of them claimed she is half-Yamani. She looked half-Yamani. Her mother confirmed she IS half-Yamani. So far so good. She told all about Arab cultures AND she was born in Dubai. :cool: She told me her brothers and sisters are Arabs but they ALL have Somali mothers. OK? Then I met with her brothers and sisters and OH BOY! I was expecting to see Arabs or at least HALF-Arab looking people. But NO! They all look Somali, dress Somali, speak Somali, have Somali names. They're ALL from somewhere Laasacaanood. Then I found out that HER Arab dad is from Laasacaanood and was as Somali(big forhead, dark skin)as anyone gets. Then I met old neigbors of them who know ALL her AUNTS AND UNCLES from the dad's side and guess what? The NEIGHBORS HAD no idea that Ina Hebel and INA HEBLAAYO was Arab. :confused:

Then there is another friend of mine was came from Yemen and claimed he was Arab. Until one day I met his uncle who is Somali. :confused:

Then the last one took the cake. She NEVER claimed to be Arab until we entered Junior High and all of a sudden she is Egyptian. She is listening to Egyptian music, she is eating their food, she is dressing like them and she is in on the latest Egyptian scandal and politics. She has Egyptian name and she is telling ALL the cadaan people that she is from Egypt. Whats more confusing was she doesnt speak a word of Arabic.

Khayr   

Friends grow apart as you grow old. You either are growing together or going downhill together. There is no perpetual limbo i.e. the same yesterday, the same today, the same tomorrow.

You can gently keep your distance without being overly hostile.

BOB   

Waxaas oo dhan waxaa ka liito kuwa Ethiopianka sheegto...Uff (as Max would say). :D

Axmaar qurmuunkiisa waakaa A&T navigation systemka ka qalday oo isagoo adiga kula sheekeesanaya ayuu wuxuu ku weydiinayaa inaad Brazilian tahay! :confused:

Peace, Love & Unity.

MZanzi   

Axmaar qurmuunkiisa waakaa A&T navigation systemka ka qalday oo isagoo adiga kula sheekeesanaya ayuu wuxuu ku weydiinayaa inaad Brazilian tahay!

:D:D:D BOB qabrigaada inu qodman waayo aan kabaqaa ee duqa kadhaaf karbaashka

BOB   

War haye adiga...intee ka baxday beryahaan? woza la msn mfwethu. :cool:

Peace, Love & Unity.