Sign in to follow this  
Pujah

Waa lasoo furay

Aaliyyah   

There is nothing wrong with Somali Language. The word "wa la soo furay" simply indicates it is the man that is divorcing his wife, and not the other way around.

--------------------

The world is nothing but a blink of an eye. Where the here-after is eternal

Aaliyyah   

Kool Kat dee kii guursaday ma cidkale :D

xaga diinta hadii la eego wa ninka ka ku guursanaya kuna furaya hadii aad is fahmi waydaan...hadalka hada socda wa la is gurusada wa la is fura waxkama jiro. madax uun isku buxiya ;)

Kool_Kat   

^^Loooool...I meant his name, kan soo furay waa ina ayo aan kabta afka kala dhecee...Suu gabar saan u fiican u furi karaa...loool...Don't mind me...I am having a blah blah blah moment...

Aaliyyah   

I think they are talking in general, how Somali language is sexist.

I for one don't agree with that, Somali language is not sexist.It is a fact that the guy is gonna marry you or divorce you for that matter.Like after the meher you are literally married, the weddings that follow the meher is nothing more than a social gatherings, where you get to show off with yr man, ninkan aan helay ila eega... ;)

--------------------

The world is nothing but a blink of an eye. Where the here-after is eternal

Ma haddaa ogaatay? Afsoomaaliga kaliya ma'ahee, afafka ugu badan, uguna caansan adduunweynaha ayaa saan ah.

Waxaaba soo xasuustay in 2000, guri aan marti ku ahaa anoo fadhiyo ayaa telefoonka soo dhacay, and since the host was away, iska qabtay. Salaan ka bacdi, mid waalan ayee ahayd igu bilowday su'aala baas oo aan loo dirsan. Finally i weydiisay in aan guursaday, markaas ayee igu soo dhacday inaa ku ciyaaro, su'aasheeda ugu jawaabay, "Maya, abaayo, wali mali i guursan." :D

Iyadii hasoo boodo kulahaa, maxaa jirana, soo wiil ma tihid. Markaas ku iri dadka isguursanaayo soo laba qof ma'aha. Haa tiri, ee marka bas hee laba wada wadaagaan waaye u sheegay, oo mid walba la guursadaa waayahaan cusub.

Som@li   

lol @ Heblaayo waa loo buuxiyay., ooo maxaa laga buuxshay!

Way kala tageen? ama

Heblaayo Odaygeedii waa ay kala tegeen? etc

Taa hir giliya hablahoow, furi taankana ka xanaaqa! lol

Waa la soo furay? waxa laga soo furay meherkii ku xirnaa? ceeb ha u qaadanina iyadana.

Baluug   

Originally posted by Keyf:

... Somali language is very sexist

:mad:

:rolleyes:

Nayaa, what's wrong with it?

_

:D