Sign in to follow this  
Boom Boom

Is This True?

Kool_Kat   

^Quruxleey, ala jecliyaa markaa afkii ilkaha jajabnaa lahaa kuustid...Waligaabo...Ilko jajab macalin hindidaa tahay maxaa dhahaa...Tubaako iyo jaad lee iga dheh... :D:D:D

Alla anaaba fuuray...LOOOOL... Nephy **wink wink**

Nephissa   

awal horaa ayeeyday ii sheegtay naag faa'iido maleh, wixii casarki ay kugu aragto ay maqribki kugu caysaa. Iska keey caay, open goal waaye caawa.

^ hiili?

daycare-nimo mey sheekada gaarte?

KK doesn't need hiilis eedo, plus you sound as thought I have beef with u or something?

Why aad caawa u careysan tahay nephy?

Kool_Kat   

Originally posted by LayZie G.:

Why aad caawa u careysan tahay nephy?

Tolow ma uur bey leedahay...Gabadha si bey u xanaaq dhowdahay labadaan bariyee...Mareey ketchup iyo mustard isku unto iyo mareey walaalkeed jugta ka qasto...Ani koleey yaabay...

Nephy, hayehee warka soo daa...Should I plan the baby shower, mise naagaha ka dambeeyo uurka waala qarsadaa aatahay? Koleey waa qeyr either way...Allaha kuu adkeeyo... :D

Baluug   

Pomegranate and LayzieG: It's all good, I'm just surprised that people would believe something like that, as if I have Xaliimos crawling all over me. I wish....... :D

Hayam: The first post was a link to some other forum where this guy was complaining that he heard Somali women were seeking strictly white men for marriage and ignoring their Somali brothers, and said something along the line that it was "despicable" or something like that if it was true....Funny thing is, the guy said he wasn't white or Somali, so why does he care? Meh, whatevs.

CG what is up with you today? gabdhihii qaar aad u beec geeysid GODKNOWSWHO iyo qaar aad reject ka dhigtid aa u kala qaybisay. :(

Sabeen inaa nugu xirtid baa lagaa rabaa and your honourable name is to be withdrown. icon_razz.gif