Sign in to follow this  
Abtigiis

Vacancy Announcement for 2nd Wife

Malika   

Blessed,the need lays in being taken care of, you know how men love to be taken care of like little weaklings..Lol

I cant remember where I heard this,but they say,even if you [a woman]is walking in front of her brother or any man that is muharam to her to remember calling them 'walaal','abo','abti' etc just so to remind them,to eliminate any undesired thoughts within them.I hope you got my drift with this in the case of the maid around the house..men are creatures of wonders wallahi!..damacoodhaa ayaa iska weyn.

Now is this a coincident or what, why are all the married women in this thread?..Loooooooool, maxaa laa baqaneysaan? yaah..hehe

nuune   

^^^^ Usheeg kuligood wadnahaa wada gariirey yeah,ka bul dheh eheheh

Oo wali ma sheekadii Jaariyada ayaa socoto, I blame Koolo for starting this :D

Haneefah   

^Ilaah baa na leh ee wax la isku dhibo nin unbaanan jirin. Any self-respecting wife haduu quuq ku keeno intey albaabka tusto waa iney tidhaahdaa, baabuurta iska ilaali xaaji :D

Nephissa   

Originally posted by xiinfaniin:

Gabdho waad is maqlaysaan.

Haddaad North America joogto asii A&T dani kaa hayso, warkaaga isoo gaarsii.

:mad: . So you didn't come here to give the lecture of his life. You just want to know if anyone is interested in him?

MEN!!!! :rolleyes: I expected more from you, Xiin.

What kind of a man runs around on a woman who is pregnant and/or just had his child anyway? :eek:

Maanta wixi ka dambeeyo, waa hadaan A&T & Xiin ju' u iraa. :rolleyes:

Kool_Kat   

Haneefah, baabuur iska ilaalina madheheen, ee isku dhig baabuurta aan dhihilhaa with a few colourful kalmado... :D

Originally posted by nuune:

Oo wali ma sheekadii
Jaariyada
ayaa socoto, I blame
Koolo
for starting this
:D

Afkaa suubso aan ku iri...

Now is this a coincident or what, why are all the married women in this thread?..Loooooooool, maxaa laa baqaneysaan? yaah..hehe

HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA...Geesi aan iska dhigoynaa ee nadaa!

Paragon   

Originally posted by Haneefah:

... baabuurta iska ilaali xaaji

So very kind :D .

Anyway, ma summerkiibaa la gaarey halkuu A&T joogu? smile.gif

Originally posted by Nephisa:

quote:Originally posted by xiinfaniin:

Gabdho waad is maqlaysaan.

Haddaad North America joogto asii A&T dani kaa hayso, warkaaga isoo gaarsii.

:mad: . So you didn't come here to give the lecture of his life. You just want to know if anyone is interested in him?

MEN!!!! :rolleyes: I expected more from you, Xiin.

What kind of a man runs around on a woman who is pregnant and/or just had his child anyway? :eek:

Maanta wixi ka dambeeyo, waa hadaan A&T & Xiin ju' u iraa. :rolleyes:
Waa markaan South West airlines soo raaci lahaa si aan xaal u bixiyyo :D

Haneefah   

^Damage is already done.

KK,Lol@colourful words. But you have to understand, inaad juc iyo jic toona ka tidhi his mistreatment ama inaba ka danqatey lagama dhigo. Yalla, bye bye will do. Hadaadse iska daba waashid, qiimaad u yeeshay ;)

Paragon, I know :D

Kool_Kat   

^Gabadhu waa gaadhi...Vruuum vruuum... :D

Haneefah, waali meaningkeeda baan bari lahaa the day he does waxaas iyo wax udhow...Ani is macneys ma'aqaano, anaa masaakiin with seefo hoos ugu jiraan... :D

Nephissa   

^ :D , ma anaa la'aanta SOL joogi karaba, subax kasto politicska baan kaa soo radiyaa, jeer aan ku arko indhaha iima furmaan oo coffee igamaba dago!

EDIT: Ooops...I better make it clear that I am not 'hitting' on Xiin before A&T sees this and threatens to tell on me.. icon_razz.gif:D .

Originally posted by TheWayfarer:

^Ineey gaari tahay waa la ogsoon yahay, ineey gacalo noqoto ayaa laysku hayaa

Haneefy, sister girl, abbaayo, Jamaal 'jaanis' sii :D . Yarkii aan kula rabay waa off the market sidaa ula socotaba L0L, madax adaygaaga waan u malaynaayay! Marka hada, Jamaal jaanis sii baan ku leeyahay, ilaa 06kii buu yarkaan si gaar ah kuu daawadaa.. iihiiiiiii, aniga waa arkay mugooo, hadalkiisa ma qumana..[calaashaan waa G.D] :D:D .

^^istaghfuralaah :D

loooooooool@Jamaal jaanis sii

That's the Bishaaro i know. Tush.

To draw nuune :D back to this discussion, and in the words of Sh. Mohamed Guled, let me say 'halkaa waqfa ii gali' :D