Sign in to follow this  
Alle-ubaahne

A Man asked me Gabartee ka dooran laheyd SOL

-Lily-   

oo anigana markaan arko shaarbaha ayaan iska tidcadaa kibir dartiis!

LooL, I have the solution for you, have you ever considered comedy? You would be so successful and rich and then all 3 would want you (diving from their cyber dacas).

Emperor   

:D LOOOOOOOOOOL @AUB

Sxb naga ayaar dee saan uqoslaayay feerihi baad naxanuujisay, that was quite funny I hope the girls won't take it serious thou, Sxb honestly you may be the reason why I log on to this forum... Meelkasta waad waashaa from Politics section to this women section LOL...

I don't think you can ever be serious, you are right you shouldn't, after all, is only just a forum.

JB sxb ninkan mawaalna dee, he's just having fun, ma qof waalanbaa sidaa wax uqori kara kulatahay, you are right thou qof fiyowna xataa sidaa wax uma qori karo.. waa cajaa'ibo, will let him decide?

Alle dee maxaa tahay - cirka iyo dhulka dhexdooda miyaa?

hahahahaha ,,,,,,,,,,,,,, walee wuu iga qosliyay seriously :D

Hadda xataa gabdhihii waa yaabeen oo way baxsadeen sow ma aragtid :D:D

Originally posted by -Lily-:

quote:oo anigana markaan arko shaarbaha ayaan iska tidcadaa kibir dartiis!

LooL, I have the solution for you, have you ever considered comedy? You would be so successful and rich and then all 3 would want you (diving from their cyber dacas).
Comedy waa xaaraan, yaa ku yiri culimada comedy ayey ku fiican yihiin? waad ii gaftay, gabareey!

Waxaan ku dhaho ma aqaan, Ilaahey 30kg oo cayil ah haku siiyo, si aad u noqotid 120kg, aamiin Insha-Allah! And I will be the first man to run-away from you, indeed.

May you die in a foodcourt Buffet!

Originally posted by Caano Geel:

ubaahne walaal, u really have to star holding shukaansi lessons for us. Compared with these moves, the rest of us are the village ******

Saaxiib, I think I am less than where you expect from me, either I lack dabeecad and have some shukaansi talent, or I lack shukaansi skills but have dabeecad. I don't know exactly which I am missing now, but surely one of them is missing from me, because sometime ago Sheherezade accused me of lacking 'open-face or pulling-face attitude'.

CG, I think you are the type of guys who can't stop begging girls for everything. that is definately the ancient shukaansi skills, you should be hanged in the national Museums of Kuntuwaareey!

Originally posted by Alle-ubaahne:

Waryaa gabadha ha naga habaarin...walaahi waa kuu qunuudi doonaa haddii kale...

Hunguri   

Jacaylbro loool. Sheekhoow Alle ubaahne. Sxb dee waaku sidee. Waamaxay habaarkan aad thread walba kula jirtaa. General Duke kaliya ayaan moodayay inaad habaartide. Ma haddaad Hablihiina ku dartay. Habaarkaaba dhac. Sheekhoow, meeshan "Women Thread" ayaa la yidhaahdaa. See these points.

In Women Thread you got to be :-

(1)Flexible,Sweet,Funny

(2)Romantic,sweet talker (xaaaaaax)

(3)Induring with patience, very tolerent,

(4) and last but not the least (Hunguri) or greedy like me :D .

Mar danbe hablaha hanaga habaarin. Hadayba naga carareene. Jacaylbro, shaqqadaadii qabso oo soo celi dee loool :D

maxaanu soo celinaa adigii baa lagu waayay, C-xalane sidii loogu daadshayba lama hayo ,,,, gabdhihii markuu Alle u baahne habaaray bay kala yaaceen ,,,,,,,,,,,,,,,,, what da F**C should i do alone ,,,,,,,, ??

Hunguri   
:D Cajaaib Ma ninkaagii CC aroostay lool ee la ogaa arooska udhacay. Niyow, hana waalin annaga. You had a wonderful,virtuall wedding, and every body was amased in whole SOL. By the way, haye daaadax maahinoo :D . By the way, dont worry, girls will be back. Niyow, Nomadaqiue beryahan meeday :D . Im missing her cilaan ;) !

Originally posted by Legend of Zu:

quote:Originally posted by Alle-ubaahne:

Waryaa gabadha ha naga habaarin...walaahi waa kuu qunuudi doonaa haddii kale...
Please iga daa ha ii qunuudine, please yaa dhal-culimo!

Saaxiib I prayed her to die in a prosperous place, (food court) and enjoy food before death.

Xashac, war gabdhaha habaar uma quuro, see Alle kuu galay! lol

-Lily-   

Alle Ubahane, wadaad fiican ma tihid. Marka gabdhaha ugu duceyneysid miisan in oo u khordho ma wiilisha in ee tiibisha qabaan loo maleyo caato daraadeeda u duceysid? Masa adiga ku wa caloosha horsocoto aa ku jirta? The more you speak the more I begin to be comvinced of you ability for comedy.

And I will be the first man to run-away from you, indeed.

Allxamdullilah, sii orod! :D