Sign in to follow this  
Gabbal

Ok females what is your dream date?

Originally posted by Gediid:

Horn Bari wuu suroonayaa ee waxba ha ka qorin.I bet he's written down all the good juicy points in uu kaa eryo meesha ayuu rabaa ee dheeg ha u dhigin......
;)

Now intaas kadib saaxiib only one point hasn't been raised yet and thats thats the dress code habeenka aad qaali lulla wadeysid.

Me personally I believe in bright colors(red,bright green,orange just to name a few).Where else would she look.You are a product on sale habeenkaas why not be like a walking talking supersign right out off Times square.Meel kaste eey eegto bam its you or a reflection of you.There's nothing that can beat that.You know how the Faranjui say first impression is always the last well I say first is always the brightest....
;)

LooL Gediid..Why are u cutting His leg??? i dont see that but as a pure luggooyo :D:D

Salaamaat

Originally posted by Bee:

I repeat, '
the blind leading the blind
'.

Tragic. :rolleyes:

am not leadin anyone, am i? or is it the case where the blind person accuses the other of starin @ them!!!...

Gabbal   

I repeat, 'the blind leading the blind'.

Tragic.

:D:D

Waryaahee Gediid sxb dibaatadayda inaad ka shaqaynaysid maahana ee talo fiican ii ma haysid. Ku yiri shaatiyada "brightka" aa la xirtaa :D:D

Soo Bari maahan, sxb it's all good, talooyinka laii soo jawaabay qalin iyo warqad soo qaado ee qoro. :D

BN   

^^Aniga waxaas ma u baahno saaxib; booga jecelka oo aad hada akhrinaysaa anaa qoray. Oday weyn baan ahay, afar xaasas baan helay iyo dhowr ilmo baa magacayga siiye. Ma fahantay? :D

Last bits of advice mate:

Aabahay wuxuu sheegi jirey "Wax kastaa samaynayso, ku dadaal ku dadaal."

And Somaalidu waxay yidhadaan, "Naagaha iyo carruurtaba sasabaa lagu wadaa."

Words to live.... :D

Gabbal   

And Somaalidu waxay yidhadaan, "Naagaha iyo carruurtaba sasabaa lagu wadaa."

Sasabo mindaa dumarka reer miyiga ;) ee ku shaqaysaa ee maxaa kalo ii heesaa...?

raula   

^^^Nacam.

Mandhow odaayashaan cirradii ka biibtey ;) hadhegeysen. Aabehey iyo awoowgey wuxuu yiri waa laga baxay beryahaan. Kagadaraan kuwa dhahayaan "aabahay....wuxuu yiri"...laftigood ma yaareystaan da' ahaan :D

miid reer mudug asal'na waad diide(oh shaah nocaad rabtiid ku karin karto: bigeeys, strungi,cadeeys etc) maxaad doone mandhow :D

Originally posted by Legend of Zu:

am not leadin anyone, am i? or is it the case where the blind person accuses the other of starin @ them!!!...

LoL...I guess you dont wanna bite me anymore, eh? Bad move. I was actually contemplating keeping my mouth shut from here on. :D

Originally posted by Bee:

LoL...I guess you dont wanna bite me anymore, eh? Bad move. I was actually contemplating keeping my mouth shut from here on.
:D
[/QB]

Er' I compared my chinese fangs to Bee's Sting :( ... Couldn't see my self being bitten by an angry Bee with Hot xaliimolicious temper

:D:D .. SO I have kindly withdrew my initial comment icon_razz.gif