Sign in to follow this  
N.O.R.F

Somali 'Naanaysyo'

No they don't and they can't ...... you can find that kind of women only in Qardho as far as i know :D

Wanted inaan gabadh ka guursado but was freakin' scared markaan arkay iyagoo geelii qalaya ,,, ma anigay ii daahayaan :D

Kool_Kat   

Originally posted by Jacaylbaro:

No they don't and they can't ...... you can find that kind of women only in Qardho as far as i know
:D

Wanted inaan gabadh ka guursado but was freakin' scared markaan arkay iyagoo geelii qalaya ,,, ma anigay ii daahayaan
:D

JB, reer Qardhoodka hablahooda nimanka jil-jilicsan majecla...So hadaadba waxaasoo kale kabaqeysid, iney ku guurkadaan iska dhaafee, maku fiirinaayaan xataa... :D:D:D

Kool_Kat   

Fulay kabo weyn...Exactly...No fulay for reer Qardhood Gilrs...Adoo kale hooskaagaa ka cararee...Ariboowe cagaha wax kaday...loool

Back to the topic, how can I ever forget...My elementary and middle school principle at Yaasin Cismaan gave me the nick Habargaalo ...I used to talk too much, way too much... :D

Nephissa   

Waxan maqlay family la dhaho: Reer Is-Buraash, malaha miyaaraday isku diriraan reerkoo dhan.

Waryaa Che', hadaa Sagaaro taqaano, then you must know his brother-in-law 'Baaceey' icon_razz.gif

Wiil dugsi isla dhigan jirnay baa waxa la dhihijiray 'Indho-biyo' maskiinka, he used to cry alot back then, I wonder if he still does.

Kool_Kat   

Ha'usoo dhowaanin hee... Adii lee dhahday you wanted to marry them at some point...

Nephthys, isn't Baaceey brothers with Madexeey... I know that family...I know Sagaaro too...