Sign in to follow this  
Jacaylbaro

A Word with Abtigiis Tolka

Nephissa   

Originally posted by Hunguri:

A word to Jacaylbro. Jacaylbro, this story is an aplicable to every body including A&T
smile.gif
. Once upon a time. A donkey was adviced, and he was told: Hey Mr Donkey, kindly give up Ms she Donkey, for she breaks your chaws, she keeps you kicking back, and never gives you things comfartably. Just, give it up, and give it up. However, Mr Donkey gave a clear answer, and he said. Hola! hold on your horses.... He said in Somali ( Waar intii magaca dameer la waayi lahaa, oo la odhan Dameer waxba ma dhabo ama naagtiisa kama adka, waxaan ka jeclaystay inuu daanku i jabo, laakiin aan nin raga noqdo ) In conclusion, ninkaa dumarkiisa eryanaya faraha ka qaad. Waligoodba ha eryaan isagaa ku leh
:D:D

Hunguriyoow, hunguri beele, xaggee ka dhacday ayaantan? smile.gif . Dameeradaa meeshan ku batay, heeehaaw say ugu hayeen baa dhagihi na dilaacay. Waa laguu baahnaa inaaar. :D . Good to have you back.

Hunguri   

Nepathy, Ramadaan kariim ina adeer. Waaku salaamayaa. Ramadaan-taan masaajidka galay ina adeer smile.gif . Almuhim, Jacaylbro waar waa runteede hayska gadin Ramadaantaada dee smile.gif .

Abtigiis   

Hunguri, anaad igu soo caan baxaysaa soo ma aha? Insha-allah, waa inoo bacda Ramadaan.

I denouce tan kuu jiibinaysa ee Nepthys ahna. Dhiig iyo uus toona ma leh! Ahey ah! Ma horteedaa sidaa la iigu xagxagtay? Waan tirsanayey awol.

Hunguri   
smile.gif Somalidu waxay ku maahmaadaa ( Gabadhi kula tol maaha ). Waar inantu dadka way u dhaxaysaa. Anigana, igama xigtide booskaaga adkayso :D:D . Saaxiib, kuguma soo caan baxayo. Laakiin, ammarkaa iska ahaaday lol

loooooooooooooool@amarkaa iska ahaaday ,,,,, :D

Hunguri, adigu ninkanaad ka filaysay inuu ku farxo u hiilintaada ,, waakaas adigii kugu bilaabay ee bal ka gur haddaba ,,, :D

Hunguri   

Jacalybro, I dont know why A&T has suddenly gone against me. I was just on his side, and gave him a full support smile.gif . 4get about, he has brought Nepathy into the issue who was very neutral smile.gif . Waar ninkani isagaa belaayada u yeedha lool waakaase bal hadaba jid ha u saaro!

Hunguri   

loooool A&T, saaxiib fadlan raali ahoow. Waa kaftan aan turxaan lahayn. Waayo waa Ramadaan. Wallee, dee malaha waa inaad u sharraxdid. Oo ku tidhaahdid waalaguu hiilinayay!

Gediid   

JB saaxiib I know ever since AT rejoined this forum he has gained in popularity and his stories have been recieved well among the beautiful women of this forum and quite frankly your one line LOOOOOL machine has lost attention in recent days as a result but that does NOT mean you are no more liked by us.We LOVE you but please leave AT alone so that he can post more of his stories which quite frankly are very well written and very very entertaining.I know you no more get the attention your one line LOOOOL machine had but do not blame AT,he did not bring about your downfall,its just that they outlived their time.So please on behalf of the grown up people of this forum stop stalking AT and let him be so that he share his life experiences with us......