Sign in to follow this  
Sherban Shabeel

Shisha smoke not as harmful as previously thought

Abwaan   

lol...relief beel ar bahasha qaaceeda iska kala yaree Sherban...u never know whether these kind of findings are accurate as there could be another one in couple of years saying it causes this and that!

Never smoked that thing, never intend to. Rather would chew jaad than it.

On past weekend, I and several friends were looking a convenience store that was open. It was around 11 pm. We happened to pass this joint that last time some we knew to be a Soomaali restaurant. A lot of cars were at its parking, some with out of country American plates. We were surprised since the old restaurant wasn't known to be that popular, thinking it was still operating. One of the guys said, "You guys need to see inside."

When asked what is the big deal. Just told us to go inside and see it ourselves.

I and another one couldn't hold the curiosity and got off the car. They renovated and made it a nondescript place, taking out the old Soomaali restaurant sign, but not putting any sign that identifies it in place yet. We went inside.

Waaw, waaaw and waaaaw. Smoky, dark, laba laba la iskula fadhiyo, of both genders of every age imaginable, smoking that thing called shiisha. Ar maxaa la dalacay oo laa baashaaloyaa.

The guy was like on some nights even a belly dancer comes around. I don't believe it, but if it is true, double ayaa la dalacay.

Tuujiye   

^^^^ waraa naga ganbiso nooh? saan maa keentay hadana? Toronto in aad jogtid miyaad ilowday? loool wax la layaabo maba u harin reer toronto.. and for shiisha iyo labo labo la iskula fadhiisanaayo, loool admit it ciyaalka xaafada baryahaan waa u shidantahay qaraar aa kuhaayo adi lool...

Wareer Badanaa!!!

Hunguri   

lol haa ishaad ka tuurtay. Waniyow Jacaylbro, horta sidaa kuma moodayn :D waar meeye sawiradii Garoowe ee aad tidhi halkan ayan soo galinayaa. Wali waalagaa sugayaa :D Waliba, maqaaxidii ina Heblaayo ;)

hehehehehe ,, niyow wax aan ka mashquulayba kuwaasaa jira .....

wax ka qor baan is idhi but due to busy life i can't concentrate anigoo wax badan oo kele la iga doonayo work and study and u know ,,,,,,

Lakin how about i create just a photo thread ....

NGONGE   

JB,

I told you to convince one of the SL places to open a Shiisha joint but you didn't listen. Waxan Tornto iyo London shiisha ka wada cabaya ayaa meesha booxin laha.

I have not had shiisha for a while (for reasons known to JB). I may just give my old place a visit this weekend.

Originally posted by Tuujiyee:

^^^^ waraa naga ganbiso nooh? saan maa keentay hadana? Toronto in aad jogtid miyaad ilowday? loool wax la layaabo maba u harin reer toronto.. and for shiisha iyo labo labo la iskula fadhiisanaayo, loool admit it ciyaalka xaafada baryahaan waa u shidantahay qaraar aa kuhaayo adi lool...

Wareer Badanaa!!!

Ciyaal xaafadeed ma arkinee wax kale sheeg. Odeyaal ciroobeystay aan arkaaye, meeshana ku afleerinaaye. Wax la dhuuqa ma istaahisho bahashaan. Jaad anoo cuno ii dhaanto.

Waraa masoo noqotay, mise wali Yuukee dhex dabaalanoysaa?

Tuujiye   

^^^ lool saaxiib aduunka jaad wax ka xun malaha sidii sac camal coos ruug ama tuubo qiic kasoo baxaayo iska nuug lool abaa aniga tuubada aa la ii qaataa..duable apple aad isku qaraac daa jimco kaste cheef ee waxkale ii sheeg lool...

Haa saaxiib mar hore aan soo laabtay Uk iyo europeta kale aan soo booqday kistoo...

Wareer Badanaa!!!