Sign in to follow this  
checkmate

The Three Guys That ............

These 3 guys all died once and they all went to heaven, upon entering there was this angel at the gate, the angel said heaven is very big so yall need transpotation to get around and the only was ur going ta get transpotation is by answering these questions....

Question to the first guy, how many times did ya cheat on ur wife? and u betta not lie

the first guy's answer, 11 times in my life

angel says ok here is the keys to that (toyota tercel) go inside

Question to the second guy, how many times did ya cheat on ur wife? and u betta not lie

the second guy's answer, 2 times in my life

angel says ok here is the keys to that (mercedes benz) go inside

Question to the third guy, how many times did ya cheat on ur wife? and u betta not lie

the third guy's answer, i hav neva looked at another women in my life

angel says ok here is the keys to that (rolls royce) go inside

After few days the toyota and the benz guys saw the rolls royce guy crying like krazy so they approached the guy and said (heey maaan wat happened to u why u cring) the rolls royce guy looked at them and said (i just saw my wife on skate board)

boxer   

waraa boocbooc hoostiis maa kasoo qoday jookgaan maxaa waayana heaven ka aasheegaysid

nasiib aad leedahay umaaydaa ineesan aqoon af cangaliisiga hadiikala marhore lee iskoobe raaxada kaaga qaadi laheed

ciyaalka adigoo kale ah qadaa madaxa oga shubi jiray markey waxoos ookale joke ahaan iigu sheegaan markaan dugsiga dhiganjiray :D:D:D

looooool waraa boxer anigana adoo kale mastarad ayaan faraha uga qaraaci jiray markay waxaa ku hadashay oo kale ku hadlaan (waan ogahay macalin qabiid ah ayaan ahaa) waxaa kale oo aan rabay in aan kula socod siiyo waxaanu waa foorjo. :D:D ...i can't belive nobody got da joke ..... laakiin waxa wada aqriyay oo dhan waa adoo kale maskax faluuq ee qabaan ma istiri :D:D looooool

joke is just sayin that if the first guy who cheated 11 times got (toyota tercel) who many times did she cheat to get a skate board...(100897532)...looooooooooooooooooooooooool

asxantu

boxer   

LOL@MADAX FALUUQ>>> WARAA DADKA MAA ISKA CAYNEE HADII JOKGAAGU DADKA QOSLINEEYN

ANYWAYS I HATED MY SOMALI TEACHERS BACK HOME FOR REAL CAUSE I REMEMBER MY FIRST GRADE TEACHER USED CAME IN CLASS AND OUT OF NO WHERE SHE USED TO SAY "MADAXA MIISKA SAARE" AND BEAT THE CRAP OUT OF US :(:(:(

MACALIN KULAHAA MEESHANA WAXAA KUSOO QOREE "FOORJO" DO U MEAN MAADEEYSI AHBALYOHOW

NOW I LEAVE THIS WORD FOR U TO FIND WHAT IT MEANS icon_razz.gif

oooooooh my dear friend boxer aka feeryahan wax yaalo badan aa iskaga kaa qasan. (maadeysi) micna heeda waxaa waaye ( marka babaayga iyo liimo dhanaan la isku qaso) aa anaka waxaa dhahnaa maadeysi ma fahamtay axmaq waaxid....nin yahoow kaale su'aal aan qabaa, qal qaali maa ahaan jirtay? baaf qandho ah qurquri aare xaw ka walax yahay duf ku baxaan

asxantu

boxer   

looooooooooool@checkmate

waraa wallahi as im typing this i see ur name

maxaa meeshaka qabanee waardiye nimo maalaguu assign gareeyay :D waraa saaxiib put downt the bud and toosh arglaan caano dhayla ah iyo muufo cadeey oo xalay bariday isku taraarixi ;)

ps some done a good job on u and worked out bout the "ASXANTU" THING

loooool feeryahan walaalkiis maxaa waaye kashifaadaan aad igu wadid (waardiye aa taahay aa iska dhehee iyadoo dadka oo dhan ku maqlaayaan) tartiib adi dhegta iigu sheeg nooh.... maya maya axsaan ma jiro meeshaan (waraada i maqla boxer xataa booyees uu ahaan jiray) .. :D:D .loool...adaa bilaawday nooh.... haa waraa dhuunta iska gub muufadeeda kub ma ka siineesid..ari carbeed waaxid. :D ..

ps: aboow waa kaa aftahan sanahay ee maa iska keey dhaaftid... ;) .

asxantu