Sign in to follow this  
Mooge

Alshabab and Somaliland are united by one goal: hate for somalia

Mooge   

niyoow nin cabdiweli nin la yirahda oo feker badan oo aan degdegin ba meshi fadhiya. wuxu ku leyahay i need time to lay the ground work. sillanyo's visit to lasqoray was god sent for him his advisers are saying because he can easily say "somaliland started the latest daandaansi. but we have to wait niyoow. i am very much support of abdiweli strategy. madaxweyne degdega faaiido maleh. waxani waa dagaal dheer.

gooni   

Mooge

shacabka puntland oo dhan waa shacab aan degdegin oo iska fiican

Arintaadu waxay u egtahay reerkii tuugu usoo dhacay oo alaabtii ka gurtay markii xaaskii weydiisay maxaad tuugga nooga qaban weyday ku jawaabay wixiis rabo ha qaato markiis barkintayda gacanta hoos gelin lahaa aa arki lahayd wixii ku dhici lahaa!

Snm.qudheedu dagaalka ma jecla laakiin waa deeqsi dhaqaalaha wax ka bixiya aad buurta la fuusheen.

Dagaal dheer lool@ mooge yuu baas eeh cabdi cawar la dagalaamaya his commander was killed , what is he waiting for , to be honest cabdi cawar is clueless :D

Mooge   

We worked hard in the last few days to take this story to the right channels. finally the government of Puntland made official statement. Mooge will not rest until Somaliland pays for its sponsorship of terrorists cowards that wear burka and target innocent civilians.

this is a big big campaign. i am very happy with the result so far.

well done to mudane Abdiweli.

mooge where is the evidence though ,, we could all say Puntland is sponsoring shabaab

Mooge u pirates are weak and cant face SL instead or resorting hebel baa terrorist ah.

<cite>
said:</cite>

niyoow nin cabdiweli nin la yirahda oo feker badan oo aan degdegin ba meshi fadhiya. wuxu ku leyahay i need time to lay the ground work. sillanyo's visit to lasqoray was god sent for him his advisers are saying because he can easily say "somaliland started the latest daandaansi. but we have to wait niyoow. i am very much support of abdiweli strategy. madaxweyne degdega faaiido maleh. waxani waa dagaal dheer.

I personally don't believe Puntland will go to war with Somaliland over this. What I do know, however, is that the policy of Silaanyo's administration of supporting terrorists will brought to an end, and Hargaysa will be singing a different tune.

<cite>
said:</cite>

Snm.qudheedu dagaalka ma jecla laakiin waa deeqsi dhaqaalaha wax ka bixiya aad buurta la fuusheen.

Gooni,

Deeqsinimadaas wey ka shalayn doonaan haduu Eebe idmo...