Sign in to follow this  
GAROODI

Breaking News: Talks Between Ugandan protected SFG and Kenyan Protected Mamul about to collapse

GAROODI   

Wadahadalladii u dhexeeyay Dowladda Soomaaliya iyo Jubbaland oo burbur qarka u saaran iyo Itoobiya oo dadaallo wadda

Axad, August 25, 2013 (HOL) — Inkastoo wadahadallada dowladda Soomaaliya iyo maamulka Jubbaland uga socday magaalada Addis Ababa ee xarunta dalka Itoobiya ay ahaayeen kuwo aanay warar badan kasoo baxayn ayaa haddana waxaa la sheegay in shalay gellinkii dambe lagu kala dareeray.

Khilaafka ayaa wuxuu ka dhashay sida ay wararku sheegayaan maamulka dekedda iyo garoonka diyaaradaha Kismaayo, kuwaasoo ergooyinka dowladda ay soo jeediyeen in maamulkooda ay lahaanayso dowladda, balse ay diideen xubnihii maamulka Jubbaland.

Qodobkan ayaa la sheegay inuu sababay in shirka lagu kala tago, xilli lagu waday in ergooyinka ay saxiixaan heshiisyo hordhac ah oo ay gaareen, sida in doorasho kale lagu qabto magaalada Kismaayo si loosoo doorto maamul KMG ah oo gobolladaas maamulka inta maamul dhameystiran laga sameynayo iyo kuwo kale.

Wasiirka arrimaha dibadda ee Itoobiya, Dr. Tedros Adhanom Ghebreyesus ayaa kulammo lagu doonayo in lagu sii wado wadahadallada wuxuu xalay la yeeshay xubnaha kala horkacay ergooyinka dowladda Soomaaliya iyo kuwa maamulka lagu magacaabo Jubbland.

Kulankan oo ahaa mid xasaasi ah ayaa waxaa la sheegay in Sheekh Axmed Madoobe oo hoggaaminaya wafdiga Jubbaland iyo Faarax C/qaadir oo isna horkacaya wafdiga dowladda Soomaaliya uu ka dalbaday inay meel dhexe isugu yimaadaan oo ay wadahadallada sii wadaan.

Hoggaamiyeyaasha ergooyinkan ayaa la sheegay inay maanta billaabeen in kulammo gaar-gaar ah ay la yeeshaan xubnaha la socda, si ay ugu sharraxaan mowqifka dowladda Itoobiya iyo sida wadahadalka lagu sii wadi karo.

Inkastoo wufuudda labada dhinac uu dhexmaray is-jiid-jiid aad u weyn ayaa haddana waxaa laga muujinayaa heshiis wadahadalladan lagu gaari quus, iyadoo siyaasiyiin badan ay qabaan in shirkaas aysan kasoo bixi karin wax natiijo ah.

Dowladda Soomaaliya oo aan aqoonsanayn maamulka Jubbaland ayaa u muuqata inaysan ka dabcin mowqifkeedii ahaa inaysan maamulkaas aqoonsan, halka maamulka Jubbaland ay dadaal ugu jiraan in dowladdu ay aqoonsato maamulkooda.

Maxamed Xaaji Xuseen, Hiiraan Online

maxuseen@hiiraan.com

Muqdisho, Somalia

GAROODI   

Warar gordhaweyd naga soo garay Magaalada Adis Ababa aya waxaay tibaxayaan in Magaaladaasi uu wali ka socdo Shirki lagu dhex dhexaadinayay Dowlada SOmalia iyo Maamulka Jubbaland ee Axmed Madoobe.

Wararki ugu danbeyay ee Wadaxaajoodkasi ka socday Magaalada Adis Ababa ayaa waxaay sheegayan in Wufuudi Jubbaland ka socotay ay wada hadalada ku kala jabeen.

Khilaafkaan ayaa waxaa keenay ka dib markii Ergadi Dowlada Somalia ay ku adkaysatay in aysan aqonsan doonin Maamul wata Magaca Jubbaland State balse taasi badalkeda ay diyaar la tahay in Maamul KMG ah oo lagu magacaabo Maamulka Jubboyinka iyo Gedo Aqonsato.

Dood dheer iyo Falanqayn ka dib waxaa booskoodi ka soo dabcay Axmed Madoobe iyo Gen Fartaag Kuwaas oo ku qancay soo jeedinti Dowlada Somalia ee ahayd in Madaxweynaha Jubbaland uu qato Magaca ah Genaral Governar.

Balse waxaa Arinkaasi ka biyo diiday Qayb ka mid ah Ergadi Jubbaland oo ay ugu muhiimsan yihiin Prof Gendi iyo Cumar Cadirashiid kuwaas oo ku adkaysanayaan in aan wax tanaasul ah laga sameyn Magaca Jubbaland State iyo Titale ka uu qadanayo Hogaanka Ugu sareeya Jubbaland State.

Wali waxaa socda kulamo ay arinkaasi ka yeelanayaan Wafdigii Jubbaland balse waxaay u badan tahay in Saacadaha soo socda heshiis la saxiiixo kaas oo ay ka dhex muqan doonan Tanasulaad balaaran oo ay labada dhinacba sameyeen.

FG ah Kismaayo24 waxaay idin soo gudbinaya hadba wararka tagaan ee ay dhinacyada Adis ababa ku shirayo waxaa macquul ah in wararkeena ay ku yimadan isbadbadal waxana sabab u ah Ergada wada Xajoonaysa oo marba qodob isla fahmaya hadan dib u kala boodaya kadib wadatashiyo .

nuune   

For a full half day, nobody replied to your topic, now you pumped it up in order to get some replied, very sad!

GAROODI   

1. Temporary recognition based on intern period. Second man will be government chosen. Military heads will be government chosen. You are not allowed to use the name jubaland, instead you will go by mamulka jobinka and gedo. you will attend the mugdisho conference for all the tribes of juboyinka. The government will control the airport and port and you are never To use the title president but gover general instead.

After the interim period has expired the government can appoint someone if elections can not happen.

Hahahah hahahaha.... Hag diplomacy. What can they do as soon as Kenya pulls out they will be in ras camboni waiting to cross the border.

Well done hag. Well done.

GAROODI   

nuune;974727 wrote:
For a full half day, nobody replied to your topic, now you pumped it up in order to get some replied, very sad!

That's the beauty of it I couldn't care less if anyone replies as long as the readers read that's all that matters .

GAROODI   

This coming from the pirates den the desert wastelands of Bari.

It has come to the knowledge of Puntland Government that the Federal Government of Somalia (FGS) is planning to organize a one-sided, self-proclaimed ‘National Conference’ in Mogadishu and FGS has produced a brief document regarding this conference, entitled “Vision 2016: Transitioning Towards Democracy”.

The final draft of the conference’s Concept Note, produced in August 2013, envisions a ‘National Conference’ to be held in Mogadishu, September 2-6, 2013, and the conference agenda reflects the subversive political attitude of FGS, aiming to marginalize the States and pursue a collision course between the center (Federal Government) and the periphery (the States). In light of Puntland Government’s decision of August 5 to suspend all relations and cooperation with FGS, the people and Government of Puntland will have no representatives whatsoever at the planned conference in Mogadishu, as the foundation of national governance is lacking (agreed constitution) and the basis for cooperation is absent.

Puntland Government openly welcomes constructive dialogue among Somali legitimate authorities regarding the country’s political future, provided that the country’s agreed constitution is adhered to as basis for national law.

nuune   

But how can you expect replies while you are talking to yourself, replying to yourself, debating yourself, and worst of all, talking about NOTHING!

GAROODI   

nuune;974731 wrote:
But how can you expect replies while you are talking to yourself, replying to yourself, debating yourself, and worst of all, talking about NOTHING!

What part of my last comment did you not understand. People read...and as long as they read my narrative I couldn't care if anyone replied. Do you want me to draw you a picture???

nuune   

Let me make it easy for you, why do you care about Somalia!

I want an honest answer from you so that the readers you mentioned can read some honest answer from you.

GAROODI   

nuune;974734 wrote:
Let me make it easy for you, why do you care about Somalia!

I want an honest answer from you so that the readers you mentioned can read some honest answer from you.

I care about Somalia because firstly it is a brother state next to my own, what happens to it has a direct impact on my state. I dont want africans running around it because that tarnishes the overall view of somalis in general and kills name of the somali people entirely. So you see even I I don't share the same country I feel its pain.

nuune   

A brother state next to your own, elaborate that please, who is your brother, Puntland, Benadir, Jubbas & Gedo, Bay & Bakool, or they are all your brothers, or one of them is only your brother!

We need some honest answers from you as you said something logic, that is "my brother next to my state"

nuune;974737 wrote:
A brother state next to your own, elaborate that please, who is your brother, Puntland, Benadir, Jubbas & Gedo, Bay & Bakool, or they are all your brothers, or one of them is only your brother!

We need some honest answers from you as you said something logic, that is "my brother next to my state"

Why bother asking an irrational person? He is just trolling everybody, trying to play one side against the other. Don't waste your time.