Sign in to follow this  
Tillamook

The Conflict in the Shabeeloyinka?

Naxar Nugaaleed;971335 wrote:
personally the MODs are sleeping on the job and should far more active in deleting all the none sense that is SOL discussions lately.

Hear,hear..

I think it is time for the current mod to be retired and a more capable individual took over, after all, moderation isn't about just hitting the delete button.

Odey   

Tillamook;971337 wrote:
That first one cracked me up as well, courtesy of Che.
:D

Odey
, stop chuckling and tell us, where do you stand on this issue-- do you prefer our ancestral clan names or would you put yourself at the mercy of the "creativity" of solers?
:D

To be honest with you- i dont mind either way, but with names like sodomland and digir and muufo, who could object lol

No clan talk , dadkan Qabyalaad ba walaay have a civilized topic with out talking about clan no mentioning of clan names i agree with the SOL founding fathers. They are making Somalis better people walahi, noolada.

Xaaji Xunjuf;971343 wrote:
No clan talk , dadkan Qabyalaad ba walaay have a civilized topic
with out talking about clan no mentioning of clan
names i agree with the SOL founding fathers. They are making Somalis better people walahi, noolada.

Xaaji Xunjuf;971322 wrote:
Why are the pirates
so concerned about what happens in lower shabelle dont you know the 2 clans who are feuding are closer to each other than you think.

LOL

Cambuulo you are a typical Koonfurian there is a difference between Qabyalaad and Tolnimo the people in lower shabelle are Tol who have some disputes tol people fight. Qabyalaad is hadaad qof nacdid becase wa reer hebel ama reer hebel bu ka so jeeda oo aad wax gocatid.

For Koonfurians Qabyalaad Tolnimo Qabil is all the same they cant tell the difference waxay ku odhanyaan khabiilka naga dhaaf nooh.

Qabil is an identity of the Somali sub groups nothing wrong with that the clan disputes in lower shabelle will have a clan solution. Sidu xeerku aha.

Odey   

Xaaji Xunjuf;971347 wrote:
Piracy is their profession that does not mean i am calling them that because of their clan but because of their profession.

So does that mean sodomy is your expertise if they refer to you as Sodomlanders?

Waxasi wa iska aflagado raqiis ah Piracy wa wax ka jira deeganada u ka taliyo Faroole, waxana jira cadaymo muhim ah faroole iyo kooxdisa ay lug ku leeyihin Budhcad badeednimada. Maha wax aan anigu iska sameystey.I dont know how sodomy has any connection to Somaliland , bal ino sheega?

gooni   

Nimankan hor joogaha laga dhigay eed malahan aragtidayda waayo wiilasha qaar badanbaa khafiif ku jiraa, ayagoo qalbi fiican baa qabillku madax maray

Tan shabeelooyinka,waa arin ugub kuna cusub maqalka soomaalida in jufo yar yeelato dhul balaaran oo soomaaliyeed,dhaqankaas fiicana waxaa dhaxalkeeda iska leh fedaraalka iyo walaalaheen Snm,iyo puntland oo runtii ku talaabsaday horumar la taaban karo.

Odey   

Xaaji Xunjuf;971352 wrote:
Waxasi wa iska aflagado raqiis ah Piracy wa wax ka jira deeganada u ka taliyo Faroole, waxana jira cadaymo muhim ah faroole iyo kooxdisa ay lug ku leeyihin Budhcad badeednimada. Maha wax aan anigu iska sameystey.I dont know how sodomy has any connection to Somaliland , bal ino sheega?

Ama afeef hore yeelo ama adkeesigeeda dambe yeelo!, waxaad ogaataa in dadkuba kun magac oo foolxun ayey dadku kugu yeeri karaan ee un laga xishoonayey. Wax xishoonaya matihid marka in lagaa xishoodo adna umalihid xaq!. Goodluck sodomlander!

Xaaji Xunjuf;971352 wrote:

Adba waxaa lagu dhihi karaa, aflaagado raqiis ah ma'aha, waayo arintaas guracan waa wax ka jira deeganada uu ka taliyo Silaanyo, waxaana jira cadaymo farabadan oo hayadaha caafimaadka iyo ururada gar- gaarka ilmaha ay soo bandhigeen cadeymo muujinaya ilmo badan, oo wiilal iyo gabdho iskugu jira, inay isbitaalada Hargaysa ay dhoobanyihiin-- kufsi iyo jirdil xoogan loo geystay dartood.

Dhacdooyinkaan aadka u fool xun waxaanu jeebka kala soo baxnay ma'aha, waayo shabakadaha wararka oo dhan ayaa soo wariyey; marka Xaajiyow , sida lagu yiri... "ama afeef hore lahow ama adkeyse dambe yeelo saaxiib!"