Sign in to follow this  
Che -Guevara

Ahmed Godane in Hargeysa?

Nope he is not my amiir he is alshabaabs amiir , so he is Che's Amiir. But i doubt Amiir Axmed is in hargeisa. But i heard the SL security forces this afternoon searched the house of the mother of the Amiir who lives in hargeisa. Poor old lady was terrified when the soldiers stormed her house.

Sensei   

According to Boramanews, they suspect his presence because of his new born, whereas the lead should be of nine months to the date. Godane was definitely present place of conception, he may not be there for the birth. We are god are good at wasting resources where/when needed.I doubt he is naive enough to present himself on a date when they may anticipate him. Waa iska dhoolatus by the secret service agents, much like the North Korean military exercises.

P.S. Wixii fahfaahin ah Xaajiga iyo reer Hargeysa baan ka sugeenaa.

Booliiska Somaliland oo maanta Duhurkii galalafay Guriga ay ku nooshahay Amiirka Al-shabaab Hooyadii ee Hargeysa

Breaking NewsHargeysa (Waaheen):-boolis uu horkacayo Taliyaha Booliska Somaliland Sareeye Guuto Cabdilaahi fadal iimaan ayaa Goordhawayd Gaadh xoogan ka qabtay Guriga ay Hargeysa kaga nooshahay Amiirka AL-shabaab Axmed Cabdi Godane Hooyadii, iyaga oo qaar ka tirsan ciidankaas oo watay lix gaadhi ay Guriga Gudihiisa baadheen, Guriga Reer Cabdi Godane waxa ku nool Hooyadood oo da’ah isla markaana Xanuun sanaysa sida ay Waaheen u xaqiijiyeen Dadweynaha Xaafadaasi mana jirto Boolisku Cid ay ku qabteen hawlgalkan oo ku soo beegmay Xili Qadadii .

warar hordhaca oo hawlgalkan naga soo gaadhay ayaa sheegaya Boolisku inay ku beegsanayeen amiir Godane ama Cid ka mid ah kooxdiisa oo ay Boolisku xog ka heleen balse xogta ay heleen wax natiijo ah ugamay soo bixin, talaabadan lagu baadhay Guriga Reer Cabdi Godane ayaa ku soo beegmaysa maalin kadib markii fariin dhinaca Codka ah oo hanjabaad xambaarsanayd uu warbaahinta soo galiyey halka ay kooxdiisu weerar is miidaamin ah ka fulisay Muqdisho kuwaas oo ay ku geeriyoodeen dhawriyo taban Qof halka ay in ka badan labaatan ku dhaawacan tay.

Booliska ayaa la sheegay Saaka inay Xidheen Qaarka Tirsan Ciidanka Qaranka Somaliland oo ay Walaalo Yihiin Amiirka, halka ninkale oo ay walaalo yihiin oo ka tirsanaan jiray Mujaahidiintii NSM ay u yeedheen markii ay fuliyeen hawlgalka ay ku Guriga ku baadhayeen, Booliska Somaliland Waxay dhawaan Xidheen Wiil aya walaalo yihiin Amiirka kaas oo ka tirsanaan jiray Al-Shabaab Balse isaga yimid wiilkaas oo mudo ku siman todoba bilood Hargays Joogay ka hor intii aanay Boolisku Qaban.

Amiir Godanaha Hargeysa laga baadhayo ayaan sida muuqata la garanayn Meesha uu joogo maadaamoo sida laga fahmi karo hawlgalkan Boolisku Hargaysa ka day dayayaan, dhawaan Saraakiila Al-Shabaab ka tirsan ayaa ku eedaysay Amiir Godane iyo Kooxda ka amar qaadata inay ku hawlan yihiin weeraro ay ku khaarajinayaan Dagaal yahanada Ajaaniibta ah eek u sugan Dagaamada ay haystaan waxaana ugu dambeeyey weerarkii lagu dhaawacay Al-Amiiriki.

Taliyaha Booliska oo aanu isku daynay inaanu waxka wadiino Hawlgalkan ayaa naga qaban waayey Telefoonkiisa ,waxaana jira dad badan oo u Xidhan Tuhuno Al-Shaab ah kuwaas oo aan ilaa hada loo haynin cadaymo ku filan oo lagu maxkamadeeyo. si kastaba ha ahaatee waxaa Xukuumada looga Fadhiyaa in ay Dadweynaha u bandhigto dareemada ku gadaaman amaanka ee sababay in la baadho Guriga Reer Cabdi Godane iyo Gaadiidka Dadweynaha Si ay uga Tigtoonaadaan khataraha ku soo waajahan.

Mooge   

it is not a secret that somaliland has been harboring Alshabab terrorists for a long time. I said this many times and the killing ofsheikh abdulqadir in garowe which was organized from somaliland put the final nail in the coffin.

i said in this forum before that godane's wife has babies every two years and people who know her and her family said she never travels outside of hargeisa. so how did she get pregnant without sleeping with other guys?

this is crazy ninyoow. somaliland needs to do more to combat terrorism.

^^ I have never heard of this wife , i doubt even if Godane has a wife living in Hargeysa never heard of this before. his wife most likely is with him some where down south.Alshabaab has little to do with SL , remember shabaab carried out attacks in SL before in 2008 people are starting to sound like waagacusub and saado that dahabashil secretly funds shabaab, but what is the motive? Can some one tell me who these families are who told you she has babies every 2 years. Last time i checked Ahmed godane his elderly mother and father lives in hargeisa and his brother and sister these are the only direct family members he has in hargeisa. Never heard of a xaas of him living in hargeisa maybe you can tell us more whats her name , you should talk to the SL police if you know her identity.

Carafaat   

If Godane gets cought. He will be trialed and receive life sentence for the attacks on Hargeysa of november 2008. More then

30 died in those explosioned that were carried out by Al Shabaab.

P.S. Che, so Godane is not your leader anymore? So you have definetly embraced Faroole. :D

Tallaabo   

Carafaat;946586 wrote:
If Godane gets cought. He will be trialed and receive life sentence for the attacks on Hargeysa of november 2008. More then

30 died in those explosioned that were carried out by Al Shabaab.

P.S. Che, so Godane is not your leader anymore? So you have definetly embraced Faroole.
:D

He would definitely be given the death penalty.

Tallaabo   

^ Oba that was the case in the early 90s. Now it is the national government who run the show. Even our kings and sultans are no longer immune from the tentacles of the security forces.