Sign in to follow this  
Xaaji Xunjuf

Ikraan caraale explains her self and says Mogadishu is my Land

Ikraan Caraale: Dhulka Soomaaliyeed oo Dhan waa Dhulkayga, Xamarna Waa Dalkayga.

18 March 2013

(O'gaden today Press)-Fannaanadda Soomaaliyeed ee Ikraan Maxamed Caraale oo ah Fanaanad si aad ah ooga helaan Bulshadda Soomaaliyeed ayaa haddal jawaab ah ka baxisay hees murran baddan dhalisay.

Ikraan Caraale ayaa sheegtay in heestan tahay Guubaabo.

Fannaanadda ayaa sheegtay in heestan tahay marxaladda Magaaladda Muqdisho soo martay, isla markaasna ay tahay mid Madaxwaynaha Soomaaliya faraysay inuu ku daydo Jabuuti.

Fanaanadda ayaa tidhi, Hadii aanan odhan lahayn Jabuuti ku dayo, ma waxaan odhan lahaa, Kenya Iyo Itoobiya.

Xamar waa Dalkaygii iyo Dadkaygii, Dhulka Soomaali oo dhan waa dhulkayga, waana Dalkayga.

Xamarna waan u heesi doonaa, waxanaa leenahay Xamar maanta waa nabad waalidkay ayaana ku nool waxaana leeyahay waa Dalkayga, Dadka Heestan dhagaystayna waxan oran karaa inay yihin kuwo aan Murtida aqoon.

Waxaana leeyahay Dadkii qaladka fahmay raali ka noqdo.

Warbaahinta O'gadentoday Press waxay leedahay Dhalinyradad Soomaaliyeed ee inta baddan caadaystay inay Gabadha Fanaanita ah ee Wanaagsan caayaan ha ka waantoobaan.

Hoos ka Dhagayso

The Zack   

Isn't this chick from Xamar? Caraale? I am sure I have her heard sing shirib with some other girl, I think her name was Sindiko.

The Zack   

oba hiloowlow;928189 wrote:
no her father was AUN, this girl is born in raised in SL

LOL

I meant clan-wise NOOOOOOOH!

The Zack   

Xaaji Xunjuf;928191 wrote:
She is unuka not a Somalilander

She is a traitor marka :) Cidda iney ku tufto just because she was raised by qal@@ns waa khalad. The song was uncalled for!

The Zack   

oba hiloowlow;928196 wrote:
zack she is stup!d somalilander bey isku heysataa while her abtiyaal people see her is tii reer

Muqdisho

Waa baqashii faraska is moodday miyaa. Horta whats with reer unuka? This UNUKA fella I know prides himself as "hargeysaawi"...he tells every other person he meets, "don't you know I was born in Hargeisa?" :D :D Malaha reer UNUKA Hargeisaa la weyn.

How can i forget Xamar thats where i first fell in love.

But ikraan is also married to a Somalilander if i am correct

Warya Oba Zacks cousin Nimco dareen was also born in Hargeisa , and she is my niece also but she still loves her Azania ONLF part time Xabashi Liyuu side eventhough she likes Somaliland to. But i dont think she considers her self a Somalilander. Ikraan needs to leave xaafada pepsiga hargeisa and go to Mogadishu and learn Shirb kinda Buranburs and she needs to speak like a true Xaayoow. Wamaxay tan afka qal qaloocinayse

I am saying that Ikraan needs to embrace her roots , she will always have a partly Somaliland heritage and the Somalilanders taught her how to speak their version of Somali. She probably has the typical Hargaysaawi mentality to. But she should also be with her people. Mo Farah oo Xamar ku dhashay oo Naag Spanish Jamaican qaba who speaks broken Somali considers himself a pure Somalilander.