Sign in to follow this  
oba hiloowlow

Interior minister and delegation visits kismaayo

Isniin, Feberaayo 25, 2013 (HOL) — Wafdi uu hoggaaminayo wasiirka arrimaha gudaha iyo ammaanka Qaranka xukuumadda Soomaaliya, C/kariin Xuseen Guuleed ayaa saakay u ambabaxaay magaalada Kismaayo ee xarunta gobolka Jubbada Hoose, iyagoo halkaas kula kulmi doona maamulka degmada, saraakiisha Kenya ee AMISOM ka tirsan iyo waxgaradka degmada.

Wafdiga ayaa waxaa qayb ka ah wasiirro iyo xildhibaanno ka tirsan golaha shacabka, iyadoo booqashadan ay kusoo beegmayso xilli ay degmadaas ka dhaceen dagaallo u dhexeeya ciidamada maamulka iyo kooxo hubeysan.

Ma jiro hadal u warbaahinta siiyay wasiirka arrimaha gudaha intii uusan ka dhoofin garoonka diyaaradaha ee Muqdisho, balse wasiirku wuxuu horay u sheegay in qorshaha maamul u sameynta gobollada Jubbooyinka aan lagala tashan xukuumadda Soomaaliya.

Dhawaanahan ayaa waxaa magaalada Kismaayo ka socday qaban-qaabada shir-weyn la doonayo in maamul loogu sameeyo gobollada Jubbooyinka iyo Gedo inkastoo uu hakad ku yimid qabsoomiddiisa, waxaana jira muran ku saabsan shirkaas oo ka dhexeeya dadka deegaanka.

Wafdigan sare ee ka socda dowladda Soomaaliya ayaa wuxuu noqonayaa kii labaad oo ay dowladda Soomaaliya u dirto magaalada Kismaayo tan iyo markii Al-shabaab laga qabsaday degmadaas muddo hadda laga joojo shan blood.

Ra’iisul wasaaraha Soomaaliya ayaa maalin ka hor sheegay in Muqdisho lagu qabanayo kulan looga hadlayo maamul u sameynta Jubbooyinka, kaasoo lagu casuumay waxgaradka kasoo jeeda gobolladaas, iyadoo aan la ogeyn waxa kasoo bixi doona booqashada mas’uuliyiinta dowladdu ay saakay ku aadeen Kismaayo.

Wixii warar ah ee kusoo kordha socdaalkan iyo kulammada ay wafdi kula yeelan doonaan Kismaayo mas’uuliyiinta maamulka iyo waxgaradka deegaamnka waxaad kula socon doonaan wararkeenna dambe haddii Alle ogolaado.

Maxamed Xaaji Xuseen, Hiiraan Online

maxuseen@hiiraan.com

Muqdisho, Soomaaliya

Mooge   

Minister also visited Garowe. that means he is taking care of Garowe business as well right? looool.

abwaan, you have become a comedian lately.

this minister has built a lot of good will with his visit to Garowe and is naturally the right guy to visit kismayo.

Abwaan   

me comedian? Mooge, comedian labo ma ahan ee waa adiga iyo mid kaloon jirin. I am glad that you recognize this minister's ability to do his job. This looks like a sign that you will admit that you were wrong about your negative campaign against this government soon insha Allaah.:D I am not suprised that you gave the minister the green card though just because he visited Garowe.:D Remember it is his job to visit any city in Somalia.

Mooge   

abwaan, that is the difference between me and you. i give credit where it is due. i said this guy is better than qoslaye and is doing his job. focus on what i am saying. qoslaye is not doing his job well and is incompetant. that is why mooge tries to highligh it. nothing personal ninyoow. loool.

Abwaan   

Brother Mooge it is not too late. Just admit your mistakes and move on. This government is yours and mine. I am still not Damu-Jadiid, we can still form a party together and call it Walaalaha Gaalkacyo iyo Mudug and attempt to take over the office after 4 years insha Allaah, before that happens let us just give this government a time to do its job.

Abwaan   

xiinfaniin;921559 wrote:
Waa kan faanku awoowe

That the delegation headed by minister Abdulkareem is visiting Kismaayo?:D