Sign in to follow this  
oba hiloowlow

Abtigiis Vs Blue

Well if i'm engaged congrats to myself as Abtigiis is a good man :)

Abtigiis awww how sweet thank you I dedicate this song to you:

" frameborder="0" allowfullscreen>

Abtigiis   

Incidentally, this reminds me the rendition of this song some years back when Dahir Rayaale was President of Somaliland. It went something like this:

Ahlan wasahlan Daahir

Annagaa diyaare Daahir

Aynu is daadahayne Daahir

Annagaa ku dooranee Daahir

Waanu ka daba soconaaye Daahir

Dayax baanu ku moodnee Daahir

Waanu ku daawanaynaaye Daahir

Dadku daacad maahee Daahir

Waanu kuu dulownee Daahir

Darxumaa noo dhamaatee Daahir

Doolarka noo daadi Daahir

wyre   

Abtigiis;889067 wrote:
Ahlan wasahlan wyroow

Gabadhu way ku diide wyroow

Anigay i damacde wyroow

Ama diidan ama dunida

Ruuxaan ku doonayn wyroow

Dusha lagama fuule wyroow

Bluelicious;889076 wrote:
Abtigiis don't rub it in Wyre's face. Lol Oba the two are not in the same age group. It looks like Wyre got beaten by experience.

Haddey blue igu qirtay, waa inaan raadkaaga ka haraa dee abtigiis :D

Carafaat   

Congratulations to the happy couple.

I heard some stories about O folks wedding night traditions. Sounded a bit rough and painfull. :D

Abtigiis   

Ha la xishoodo oo arooska dacaayada iyo aflagaadada halaga daayo. Midda kale Ngonge xaaskaaga kama hadalee, xaasaska noo daa. :D

Blue is an exciting and pretty young girl and I am old physically but young emotionally and erotically. So, this thing will work out. Odoyaasha hargab baa laga qaada sheekada ah waxaa laga yaaba inay run tahay laakiin Blue will get a flu vaccine before the home coming.

wyre   

nin weyn oo caytamaayo waa ceeb ee couples ka cayda ka daa waryaa ngonge :D

abtigiis alaabtaan ku wada raaxeysta awoowe :D

Abtigiis   

Wyre,

If you must invoke Ahmed Teshome, one of the best young singers, why did you miss the song that made him a star: Tatayeki Nazret (answer me Nazret).

http://youtu.be/9hywi3c9GBc

It is appropriate to young blue.

I like the Oromiffa part where he says "eysaa jirtii intaltii (where is the girl?)" interrogating the town.

Juxa   

Congratulation to both.

Abtigiis I hope you keep her happy as if you don't gafuurka kugu dhufanaa ayeeyo style

Gabar iyo caano insha allah

Oz   

Just make sure you have your deodorant with you, She would run without looking backwards the day she founds out shiirka duqnimada Lol.

Abtigiis   

@Juxa, alla way oo tolaa'yey, waa taan lahaa intay shalmada dhexda ku xidhato ayey "wada dhalasho iyo dhiiga" iyo mashxarad ooda kaga qaadi tan igu dhaaftay congratulations.

Ngonge- I have nothing to apologize for. There is enough amiguity in what I said to you to allow me to say I meant the virtual one. This is a small legal matter that can be handled at Che level. I don't need serious lawyers like Juxa. :D

Loooool@ahmed teshome, Abusto Buluqo, choole lomi taraa ku lahaa at around 5:25. He is describing xaafadaha Nazreth ee uu gabadha ka raadiyey ileen dusha unbuu ka arkay kal hore habeen ay jidkan mareeysay ee meel ay ku nooshahay ma aqoone! Abusto Buluqo waa warshad sameeyn jirtay shaatiyo Abusta la odhan jiray oo ka u qaalisan hal doolar ka yaraa. As you can imagine qofkii shaatiga lagu arko gabadha lagu arko iyadoo la taagan waa la takoori jiray. :D:D Thanks Ahmed for the memory!