Sign in to follow this  
Abtigiis

Mohamed Dheere's Solution to Somaliland's bid for separation

Abwaan   

A_Khadar;836749 wrote:
;)
Allalahee labo isku mida weeye.. I heard many people refer Faysal Ali warabe as Yalaxowga waqooyi...

:D Dadku waxay u haystaan qofkaani inuu iskuul buu aadey inuu caqli ku yeelanayo.

Abwaan why did you include Sultan Faisal , he might here and there say inappropriate things but he is not a warlord so to compare him with Indhocade is just wrong.

Abwan I respect the President of Puntland and Faroole is that, thus don't get me wrong. However I disagree with You regarding ina Qaybdeed, I think he is different to the men you mentioned, he is trying to build something for his community and is a competent fellow. Maybe I am biased..:D

Abwaan   

lol...Duke, remember we still have the archive in SOL. Mana ku maqal in laaluush la dhiibi karo oo la masixi karo, wixii farahaaga ka qori jireen Cabdi Qaybdiid lagama sheekayn karo, markii Qanyare oo Wasiir Arrimaha Gudaha ahaa uu booliska u magacaabay oo AY(AUN) Jowhar iyo Baydhabo joogey:D Hadda haddiii aad abtigaa heshiiseen waa ok. Anigu nimankaan dagaallada galay ma kala saaro, they are all the same for me.

Xaaji Xunjuf;836752 wrote:
Abwaan why did you include Sultan Faisal , he might here and there say inappropriate things but he is not a warlord so to compare him with Indhocade is just wrong.

lol..Warlord-nimadu nooc kasta way gashaa, dagaal la hoggaamiyo, afka oo wax laga hoggaamiyo...Faysal ha iska noolaado waa nin Soomaaliyeede.

Indeed Faysal Waraabe is the Yalaxow of Hargeisa.

I still remember Yalaxow's analogy of 'Ukunta, Yaanyada and Kabo kaa waaweeyn' regarding Yey's Presidency, also his recent comment about the 80 millions Chinese claiming Somali citizenship regarding his opposition against the constitution.

Similarly, I find it extremely funny when I hear Waraabe's comments on different matters, what I still find humorous and makes me laugh the comment he made when the Saracen plan intended for Puntland landed Hargeisa Airoport: ALHAMDULILAAH ilaahay ayaa noo soo dajiyay anigu awood malihin aan kusoo dajisanee :D

Abwaan;836747 wrote:
loool....Xoosh ma arkin miyaa isagoo taleefishin ka caayaya haweenka Waqooyi oo dhan..lol

Ma aqaan inay run tahay laakin waxaan maqlay intuu nin Soomaaliyeed guri uu lahaa ka gaday buu haddana xoogaa ka dib inkiray, ninkii baa markaas cajal video ah soo saaray oo uu ka duubay warkaas ma maqashay?

Duke adba ku dar anigu intentionally ugama tegin, ma anigaaba ka gaara inaan kulli soo qoro, xitaa abtigaa C/Qaydiid ku dar:D I know inaadan Faroole kala jeclayn mar horaad ila dagaali lahayd.

Hadaa ninkii naag caayaaba ma warlord criminal ah baa. Sometimes you dont make sense

Abwan as a major supporter and apologist for the greatest of Warlords you sure are a righteous fella, but we know each other quite well. As for A/Qaybdeed, he is a man who fought hard in the war but has a great awareness of his surroundings. Duke was never against his reer Abti, I had no time for the fascist nonsense that Aydeed and their supporters espoused and always believed it was more destructive to reer abti than anyone else, we have seen the results of that...Alas we have.

Abwaan   

Ducaysane;836782 wrote:
Hadaa ninkii naag caayaaba ma warlord criminal ah baa. Sometimes you dont make sense

oo hadda ma Cabdi xoosh, also known as Xoosh-kibrey baad dhihi rabtaa dembiile maahan? Anna waad ila yaabaysaa? waa adduunyo wareertay. Aniga iyo adiga markii nin tolka ah aan dhaliilo waan isku dhacnaa soo maahan?:D ninkaan siyaasad yaan laga warysan baan un iri.