Sign in to follow this  
Carafaat

Drums of war

Showqi   

Carafaat;786760 wrote:
After the drums of war there comes peace and the silence of shame.

Carafaad waa runtaa laakiin miyeey ku maqlayaan dee, xaajadu waa: Miidaamo dhago ma leh markuu malag dhawaaqayo

Waar ileyn damiin far waaweyn baa wax loogu qoraaye i dhageysta after the drums of war there comes:

1) The first casualties and distraction.

2) After that there comes the revenge. Qaylodhaan iyo tolaayey ma anagoo reer hebel ah ayey sidani nagu dhici kartaa?

3) After the Qaylodhaan more death and distraction will follow because now everyone is giving 100% and adding more fuel

4) After point 3 they come to the realization of defeat iyo Hooyooy maxaa ii geeyey. Regret ayaa bilaabmaya.

5) After that everyone is sick and tired of the war and they all want peace. Xitaa The Macho Man who started, wants peace now:mad:

NASSIR   

Showqi and Blessed, It's a Leviathan culture we are cursed with methinks.

Taleexi, War is the healthy of the nation as Howard Zinn put it once. :D

Aaliyyah   

dagaalka maanta ka socda buhodle reer baa bilaabay, reer buhodlena gurigooda uun bay difaacayan. Marka reerkas wareeray ilaahay dadka maskinta ah haka xijaabo waxkalo la dhoho la garan maayo.

Showqi   

*Blessed;786849 wrote:
^then they start back at 1. Somali dagaal kama ilbaxdo!

Blessed, waa runtaa Soomaali hadii aynu nahay dagaal kama ilbaxno oo kuma waano qaadano. Taariikhdeena oo dhan ayaa dagaal ku dhisan. Bal eeg: Dagaalkii Axmed Gurey, Dagaalkii Sayid Maxamed C/lle Xasan, Dagaalkii Ethiopia, Dagaalkii Siyaad Bare, Dagalka iminka lagula jiro Al-Shabaa. Waxaan noqonay ummad dhiig uun daadinaysa Subxanallah.

Carafaat   

MAaliyah, u nacamlee dagaal inta doontid oo joogtid oo ka dharagsan tahay nabada Mareekan.

Durbaanka dagaal meeshan adigaa macaa ka tuma, inta ragan Xaaji iyo Naasir ku oron leheen joojiya.

Taleexi;786850 wrote:
Dagaal la'aan waa nolol la'aan.

first thing i can agree on with this guy.....give me my legal right...or give me war and blooooooood i say....:D