Sign in to follow this  
Fiqikhayre

kabayare/kaboyare

Small foot i.e. secessionist images?q=tbn:ANd9GcSeSb97FCW7H05ifVyef-l meets Lion of Buuhoodle libaax.jpg

There can only be one Winner inshaallaah.

Kabayarow, Kabayarow ka kac, ka kac carada Buuhoodle+SSC!

The Zack   

NImanka Khaatumo waxaan u sheegeynaa iney Las Caanood iyo SSC oo dhan 7 days ku xoreeyaan haddii kale Beel weynta baa la wareegeyso hogaanka oo la kaceyso qudhmis. An army will be sent from Kismayo to Garissa to Gedo to Godey to Jigjiga to Bosaso. Waa la soo socdaa u sheega seelaanyo waadhyaadhahee Lagu daawan maayo iney la dagaalaan jufo yar oo naga mid ah.

P.s. Heesta iney qabiil kicineyso ma mooddaa?

Fiqikhayre;781247 wrote:
Kaftankii malaga heley? Kabash kabashtu waa maxay? kibirkii maxaa heley?

kibirkii iyo kabashtu waxaay ku dhamaatay when reer Buuhoodle gave them a rude awakening.

xiinfaniin;781042 wrote:
Saado nimankaan pressure badan bay saartay wallee,

Maalin walba hees hor leh bay u tirin
:D

Saado Caaliii aya pressure naa sartaay...loool i think that says it all...its nothing new...we been hearing for so long that we have become immune to it...but promise me one thing...in a few weeks..when khatumo, saado cali state comes to an official end... post a picture of you kissing the Somaliland flag ok.... cause its GAME OVER...:D

until then get back to your mindless cheap banter and propaganda...and continue to convince yourself that Somaliland will somehow magically disappear...:D hahahaah...

dont say i didnt tell you so...ilma bacaaaac.