Sign in to follow this  
NGONGE

Bloody Women..

Juxa   

lol@CL

Ngonge, i am still waiting for raali galin from gafkaad geysatay, i guess hadal kugu margey waaye sheekadaadu

BOB, maxaa dhigey guri? i dont approve raga guriga jooga har iyo habeen period.

i wont bash men in general as i love the men in my life to bits but kii wax ka qaldan yihiin waa inloo sheegaa no?

and why waste good anger bal? anger is needed as fuel to help you survive in difficult times, it shont be wasted

NGONGE   

^^ I refuse to apologise unless three Xamari-speaking people confirm that they actually feel insulted by the term. Only then would I apologise and pay the xaal to a charity of your choice.

BOB   

[quote=Juxa

BOB, maxaa dhigey guri? i dont approve raga guriga jooga har iyo habeen period.

i wont bash men in general as i love the men in my life to bits but kii wax ka qaldan yihiin waa inloo sheegaa no?

and why waste good anger bal? anger is needed as fuel to help you survive in difficult times, it shont be wasted

Haye what do you suggest I should do habeen iyo maalin? Go to marfish? start hanging out at fadhi ku dirir cafes? go to shisha places? danteyda xataa markaan soo dhameysto guriga inaan imaado mala ii ogolo miyaa? hadee waxaaga waa sheydaan noqo ee maa ii sheegtid xaajiyo?:D

Peace, Love & Unity.