Sign in to follow this  
Kool_Kat

Benefit scam: Amina Muse claimed asylum in the UK while living in Sweden

Juxa   

Yes blessed hadii aad guri council soo dhacsan laheyd saacadan ijaar baad gashan laheyd and the rest:)

I think it is even good for the marriage inuu qofkasta masuuliyadiisa kasoo baxo, subixi la shaqo tago ama iskool la aado. not to mention good for caruurta developmentigooda as hooyo screams less.

Blessed   

LOOL@hooyo screams less. I vouch for that walllahi. Gurigu meel lagu raaxaysto ayuu noqon, reerkuna iyaagoo xiiso isu qaba ayay isu iman. Kiro bilaash u soo gashay as tempting as it is waa bilaa barako, qiyaamahana iga daba imanaysaa maxaan ku fali. In la dhimanayaba loo ma haysto.

lol@KK, wallaahi inaadan caadi aheyn...lol@AAMINA CADEY....tani isxaan aa loo falay, she was handed a generous gift, imprisonment..that being said, she deserves the death penalty.....What a despicable human being

In any case, the bad news is that she will be out in a few short years, which means that she will be back on the streets, doing what she does best, steal for a living....but the good news is that the hundreds of Aamina's who are currently scamming the system will think twice before they cash their next welfare check..

Kool_Kat   

LayZie, hadalka badan dhaaf, come with me pls! Let me claim you as one of my children, more benefits saan uhelo (I mean uhelno)!

Juxa awalba kama sugeyn inaad in the process i caawiso, just in case shidh catches up with me later on lee diyaar ii ohoow...Hadii kalena dee walaalo dhibaato ma jirto oo meeshaas uun baan lacagta ka dhuuqi!

Malika, WTH! Ma lacag aan aniga risk ugalaayo baad rabtaa inaad ila qeybsato? My eedo can do all that you offered for free wah...

Showqi, adixataa soobax one of the children ka qeyb gal! I can easily pass you as my 15 1/2 year old son, whom I had after a gang rape (ISTAQFURULAAH)!!! :MAD:

As for those who milk the system, walahi, I find myself admiring them at times...When I have work eight hour shifts, pretty much not see my children all day, come home tired as hell feeling like there aren't enough hours in the day, iyagana iga lacag badan yihiin, igana gaari qurxoon yihiin, igana guryo weyn yihiin!!! Ughhhhhhhhhhh...Yaaqoo ka qeyb gal lee ku qabaneysa nooh nasashada lacagta lagu helo...

Tuujiye   

TUUG LA QABTAY, TAANO MALEH!

shufto okiyaale weyn dheh! balaayo iimaanka kaaga taraaraxday...

dhuunisanaa oo xaaraan jeclaa..Gang raped kuteh, aloo yaa ciyaal faycalida UK joogta hada u geeya...Shiiiidh fooqul shiidh..

I really hate people who do such things walaahi and I'm glad I don't have anyone like this in my family alxamdulilah.

Here in Canada, waxaan is slowly dieing out and our Somali Community is getting used to the working life. Yes we do have does that need help and some new comers who need the assistance. We also have shufto maafiyo like this one oo ceelgaabta Toronto shan dukaan kuleh laakiin things are changing very fast here alxamdulilah.

Gabdhihiina nimanka wax ku nabaayo, Shufto maafiyadaan hadee xijaabka iska qaado, nin waaye maa dhahoosaan? ama nin la'aanta ayaa saan u gashay maa ka wadaan? See ku ogtihiin in ee sadex nin ee sadex magac oo kala nooc nooc eh ku qabto? naag intaas oo kun liqday, xariifkoo jaad baabah ka dhigay ma weyneeso ama koo turufatoore eh oo tuute xiran.

Aloo yaa teesteeya...

Wareer Badanaa!!!

Showqi   

KK, I only agree if I'm going to be Curadkaaga, and LayZie, is the Little sister so I can boss her around.........................;)

ElPunto   

^I'm sure the xiniinyos will come in good stead in prison.

Too bad they can't deport her. What a story she would have for the folks back home - 250k and now left with nothing.