General Duke

Breaking News: Its the Clash of the TITANS: Banadir [Mogadishu] Vs Bari[Bosaso]

Somalina   

We are the champions my friends!

The best goalie- Banaadir

The best manager- Banaadir

We are the CHAMPIONS!

p.s. I'm gonna milk this until I get sick of it! lol

Actually the best manager was given to Bari, the best behaving team Bakool, Winners Banaadir, runners up Bari and third place Nugaal.

Waa iska caadi waa nalaka badiyay, next time insha'alah.

HAMBALYO TO THE WINNERS, BANAADIR, well done boys

IMG_0906.jpg

Nuune Im half time premiership and Arsenal supporter, I blame everything on Wenger, that's all.

Somalina   

Walaalkiis waad mahadsantahay for the correction.

Waa adigii "Bari this, Bari that" ku jirey ee xaa haysaa maanta maandhoow? :D (i hope my reer abti dont read this, ooops lol)...

One more time aan kuugu dhufano yaa Bari fan.

We are the champions- my friend

:D:D:D

Sidii dryer-ka dharka u qalajiyo ayaan victorigaan u qalajinaa...loooool

Tell GD, it is 1-1-11 and the capital of Somaliya is still Mogadishu. Why? because we are the undisputed CHAMPIONS of Somalia my friend! :D

^Lool congratulions to Banaadir horta, but their win and the succcessful completion of this tournament is evidence to Garowe being more of a the capital of Somalia than Mogadishu.

Somalia, what's wrong with Garowe being a Somali, why do you see a diffference between Mogadishu and Garowe, surely they are both two cities, so why are you so against Garowe. Sorry not to politicize this sports thread

Somalina   

I love Garowe as much as I love Jalalaqsi, Zeylac or Jilib.

Qof diidan maanta malaha in Garowe ay peaceful tahay, and I applaude maamulka (minus F..lol) for accepting in ciyaarahan Soomaliyeed lagu qabto Garowe.

To answer your question walaal, Garowe haddii capital laga dhigo waxba kama qabo, laakiin su'aasho waxay tahay maxay taraysaa haddii sidaa la sameeyo?

Waad la socotaa in Soomaliya ay 2 dhibaato waaweyn haysato; argagaxiso iyo burcadbadeed.

Marka, Soomali waxay wax qabsan kartaa, markii AS meel la isaga soo xiro sheekadooda, oo Mansur, Aweys, Shangole, iyo the cross dresser=ka gudoomiyaha u ah ee Godane gacanta lagu dhigo. Markaas ka dibna burcad badeedka laga sifeeyo PL iyo meelaha kale ay degan yihiin oo xaaraanta ku haystaan. Taas ayaa nabad iyo sumcada Soomaliyeed soo celin karta not some conference or caasimad la wareejiyey ma garatey.

You really don't want to jeopardize nabada taala waqooyi bari now, do you? it will be a grave mistake for PL to mess with AS (plse don't mention familka Galgala).

Inta kale waa hadal maalayacni ah, sida ii muuqata.