Sign in to follow this  
cynical lady

Troll, Shaah, Cakes and Sheeko

nuune   
JB, adiga un armuu ku fire-gareeyaa oo uu kaa dhex qeeliyaa, waligaa adoo ibriiqa shaah ka shuba is leh ma ku dhax aragtey Jinni dhax fadhiya, kaas oo kale devil lama dhaho sxb, waa hadaad qabaa'ishooda taqaano, waxaa la yiraahdaa Duqrud, meel kasteyna galaan kuwan, xataa cidiyaha dadka, dadka cidiyaha ruuga badankood Jinni baa ku jira waayo howshiiba wey u sahleen

Juxa   

please stop this jinn-sheeko.

Ibti can i insure your lafo....and be the sole beneficiary of the policy.

Malika   

Ibti invest in a small two door four wheel drive before you go..

Morning all!

nuune, gorme noo imaneysaa magaladaan yar they like "wadaad jinn saraa"..we can make some money.

Ibtisam   

^^Malika for the London tube or Haregisa? :D yeah so I've been told but driving in SL wa sucide

Insurance turned me down already- they said wa too high risk @ Juxa. Can't even get health insurance :D

Waar kani Durqud maaha ,,, waa qoom kele oo in yari ka nooshahay oon wax siiyo ,,, waxa la yidhaa Khuraabush .... timaha ayay ku dhex nool yihiin iyo dharka hoostooda ..... iyaga marka wax la dhibaataynayo uun baa la adeegsadaa. Hadda kan ciidan baan u diray ...

Cawaale   

Because shoe theft is increasing in the masjid near my work place where i pray Duhur most fo the time i had to prayed with my shoes infront of me maanta. Wisiisi aan ku dhameysatya salaadda wallaahi. Meeshaan AS la keeno waaye.

Cawaale   

@JB, Quruumahaagu malaa waa Oromo, Af-soomaaliba kuma hadlaan ninyhoaw. mid aan ballansaneyn in uu howl ii fuliyo waa kan garm garam le. :cool:

nuune   

Malika, in dat case ii soo tiri how many qof ayaa Jinn ku jiro in your tuulo, I can only come if the numbers are 10, you do da finance side anigana howsheydaan wadansmileys.gif

JB, Jinka Khuraabush hada ka hor buu weerar igu soo qaadey aniga iyo xeyn yar oo ari aan watey, maba uusan ka warqabin ciidanka igu lifaaqnaa, isagoo dhacdhacayo ayuu gadaal u noqdey, cafisna i weydiistey, waan iska cafiyey Ilaah amarkiis

Ibtisam   

All this Jiin talks means people stay away from this corner. Consider this is Faheema fav movie of all times

She must feel right at home with Nuune and Jb

Eating Kimis with a Knife and fork :D

Malika   

Ibti for Hargeysa dear - you will be the new girl on the block, cruising with her little 4 wheel drive - lol

nuune,will send you the details, meeshuu has many clients.

It nice to see the sun! anticipating spring and summer..

STOIC   

Jon Stewart Classic!

"Its not enough for Muslims to be law-abiding, to avoid congressional investigations they have to be actively stopping terror plots...Oh My God, wait till they find out I've done nothing to stop West Bank settlements" :)

http://www.thedailyshow.com/watch/tue-march-8-2011/peter-king-wants-to-investigate-any-american-muslim-who-is-not-actively-stopping-terrorist-plots-" frameborder="0" allowfullscreen>