Sign in to follow this  
Allamagan

Return of the Warlords

Now that all the warlords are in except Riyaale Kaahin. Some of them had been promoted to top positions (Mohamed Dheere, Muuse Suudi, Morgan), where as some others (Qanyare, Cumar Finish) will be promoted within the next two weeks or so, while one tamed warlord (Riyaale) says, not me as long as YEY in the picture. This is not a problem, says the ethiopians.

Hmm, hey I forgot one. Aideed Jr. who is on mission to Asmara sent by ethiopians, when he gets back if so then he wants his BIG share of the cake. cajabna...!!

read on..

Dowladda KMG ah ee Somalia ayaa qorsheyneysa in hogamiye Koxedka Maxamed Qanyare Afrax, ay ku soo biiriso dowladda, sida ay sheegayaan warar xog agaal ah oo aan helnay.

Ilo wareed ka tirsan xafiiska ra'iisul wasaare Cali Maxamed Geedi, ayaa sheegaya in Qanyare loo diyaarinayo in dib loogu soo celiyo jagadiisii hore ee Wasiirka Amniga Qaranka.

Talaabadan ayaa lagu sheegay mid dowladda KMG ah ee Somalia ay ku dooneyso inay ku qanciso dhamaan xubnaha iyada kasoo horjeeda oo ay suurta galka tahay in jallaafooyin u dhigaan.

Warar kale ayaa sidoo kale waxa ay sheegayaan inay jiraan qorshayaal iyagana dib loogu magacaabayo Muse Sudi Yalaxow, oo la rumeysan yahay inuu loo dhiibi doono wasiirka dib u heshiisiinta iyo Jaaliyadaha dowladda KMG ah, halka Cumar Finish isna la sheegayo in loo magacaabi doono jago aan la carabaabin.

Dhinaca kale warar diblomasiyadeed ayaa waxa ay sheegayaan in qorshahan uu yahay mid ay kaa dambeyso dowladda Mareykanka oo ay ku dooneyso in dhammaan xubnihii Isbaheysiga la dagaalanka argagixisada oo ay taageeri jirtay ay kaga mid noqdaan Xukuumadad Geedi.

Magacaabistan xubnaha aya lagu wadaa inay dhacdo maalmaha soo socda sida ay wararka sheegayaan.

Fabregas   

Originally posted by Jacaylbaro:

and i need the definition of the WAR LORD ,,,,,

Translation: Why are you calling Riyaale a warlord?

Originally posted by Jacaylbaro:

and i need the definition of the WAR LORD ,,,,,

MAINLY DISAPPROVING

a militia leader who controls a country or, more frequently and area within a country.

-- from Cambridge Dictionary

Dhubad.   

Originally posted by Munira002:

Return of the Mac, by Morrison comes to mind..lol

loool@Return of the Mac. What happened to him? The last time I heard of him was back 1997....Is he dead?