Sign in to follow this  
Jacpher

Idamaale is disgusting

Jacpher   

A friend told me to read an article he saw on idamaale.com. This is the……..well I let you be the judge. Here’s the article.

Waxaa Gobolka Minnesota,gar ahaam Minneapolis ka dhacaya waxay ay ugu yeereen kulan diimeedkii 5aad ee Waqooyiga Maraykanka hase ahaatee kulankaas waxaa Sanadkasta lagu qabtaa gobolkaan Minnesota-Minneapolis.

lacagaha ka soobaxana waxaa lagu naaxiyaa Uruurka Xagjireenka ah ee(AL-ITIXAAD) lacagahaas oo lagu gado huub, iyo isku diirka ummadda soomaaliyeeed, waxaana loo diraa lacagahaas Magaalada(Muqdisho) iyo hogaanka SH.Hassan Dahiir Aweys.

Hadaba shirkaani kuwii hore waa ka duwan yahay oo waxaa xog, laga helay shirkaan la sheegay in uu dhacayo,02 ilaa 04,2005 ilaa Maalinta Axada ah,lacago loogu uruurin doonaa Gudoomiyaha barlamaanka DFK ah oo la filayo in uu dhawaan socdaal ku imaan doono wadanka maraykanka,si uu hawlgal uu uga sameeyo magaalada muqdisho.

Waxaana dalbaday in uu yimaado lacagahaasna lagu wareejiyo shariifka raga ay ka mid yihiin.

Sh.Abdirihman Sh.Omar,Ali Khaliif Galayr oo asagu ku bariiqday siyaasadii soomaaliya asagoo hada u ololeeya gacaan saarna la yeeshay Uruurka Al-Itixaad iyo Ninka lagu magacaabo Sh.Hassan Jaamici oo asagu Wakiil ka ah Uruurka Al-Aslax,Wuxuuna Wadaan kaan USA ku joogaa laba sharci, Mid canadiyaan ah iyo Mid Maraykan ah.

Ragaasi waxay ka mid yihiin raga dhaqaalaha faraha badan ka uruuriyo Maraykanka iyadoo lagu fangareeyo uruuradaas wada xagjirada ah.

Wariye Dahiir Aden Muuse

Minnesota,Minneapolis.

Idamaale News

Source: Idamaale.com

One of our moderators here on SOL posted a link for this event (check here) and I can’t believe idamaale.com is linking Shariif Xassan to this gathering. What a disgusting propaganda. This convention is organized by Abu-Bakar Al-Sadiiq Mosque. As far as I know, they have no links to Somali governments or politicians. I attended the earlier conventions and have never heard or saw any mention of Somali government, let alone a fund raising for a politician. These kinds of websites should think twice before they publish anything. They’re bring shame to our name. The named individuals in the article have nothing to do with the event. Only Sh. Cabdiraxman Sh. Omar is a guest speaker.

How far would these sites go to support their warlord/clansman?

And why are you, good Ducaqabe, spreading their wicked slander on this land of SOL? I would be happy if you delete this rubbish or admin could do it.

War yaa ilaahay yaqaanna!

Jacpher   

You have a good point sxb but I hope you're not accusing me of spreading it for their advantage. That would be ridiculous

I posted it to expose them. Actually I tried to contact the author but he didn’t leave his email. That tells me something.