Sign in to follow this  
Meiji

Aweys: Your Fitna is about to end

Fabregas   

Originally posted by Meiji:

Aweys: You will be defeated like the previous warlords.

who will do this defeating you seem to be obsessed with? I mean you hate the other guys fighting them too, yet you are awaiting for some imaginary force to to defeat them.

tmntpower.jpg

Meiji. My adeero also defeated Xasan Dahir Aways and his Fitna in Bari back in 1993 and there his fitna ended, you are in 2009 making threats aginst Dahir Aways online. :D

Last time Xasan Dahir/Sharif Ahmed opened their mouths to my adeero he sent them packing like clowns to Asmara to kiss Aferwaki's ***. :D

^^^Small detail adeer, they shopped in Asmara.

Also in 1993 it was only the SSDF that routed the Al-Itixad of Xasan Dahir;s fitna as Meiji calls it...

Meiji   

As I said, his spokespersons would receive the signal LOL

Zeylaci

I DESPISE warlords of any nature. I despise any individual or group using force to place their will upon free people.

Hence, the reason I oppose all the current factions and hence why I want the people to arm themselves, become independent from the current factions for their security.

Who will defeat them, you ask? The former loyal supporters of Qanyare, Muse Suudi etc were also asking that question before 2006, yet we dont see them anno 2009.

You do the math.

Meiji   

Originally posted by Xaaji_xundjuf:

With Melez zanawi help and 30.000 troops from mekele and gonder. Don’t forget that part dukey.
:D

LOOOOOOL

Your adeero were like cheerleaders, nurses and cookers for the 30.000 Ethiopian troops.

Go to rest old man, and visit your Adeer in Yemen please.

^^^loool. You are just angry adeer, we know the difference here, one man built his region another is killing his own as we speak and saying he is doing it for the blessed faith...

Go figure nephew of Xasan Dahir Ibn Aferwaki and IndaCade,...

Abwaan   

Cajiib, ma maantey gaartey in oday dad laayey lagu faano? Waxaa la yiri "Nin is faanshey waa ri' is nuugtey". Adeerkaa xaggee joogaa maanta? Soo qaxooti Yemen kuma joogo? Xasanna kolleey waa abtigaa oo asna khayr kama talin oo waxaan rajeyn in asna Casmara ku noqdo oo ummadda dhibka kala tago.

Hassan markii uu ogaadey in Itoobiyaan Soomaaliya ka tegey ayuu u soo noqday inuu ummada Soomaaliyeed dhib u horseedo.

Meiji   

One of the most respected and knowledgable Somali wadaad has today called the war between the Islamist factions: FITNA and they should PRACTICE WHAT THEY PREACH and OBEY SHARECADA ISLAAMKA.

-------------------- -------------------- -------

Sh Cumar Faaruuq oo Dagaalada Muqdisho Fitno ku tilmaamey.

Sh Cumar Faaruuq oo ka mid ah Culimada Soomaaliyeed kuna sugan Dalka Sacuudiga ayaa isaga oo u waramayey Idaacada Hornafrik ee Muqdisho waxaa uu ka Hadley Dagaalada maalmihii ugu danbeeyay ka dhacayey Magaalada Muqdisho.

Dagaalada ayuu ku tilmaamey kuwo Fitno ah oo aan Shareecada Islaamka aan ku saleysneyn sida uu hadalka u dhigey isaga oo ugu baaqey dhinacyada is haya inay ilaahey ka baqaan oo wixii u dhaxeeyana ku dhameystaan wada hadal.

Sh Cumar waxa kale oo uu sheegay in Dagaalada noocan oo kale ah ay ka dhalanayaan dhibaatooyin ka sii waaweyn oo aan la daba qaban kain, una baahan inta ayna fogaan in la daba qabto.

Waxa uu sidoo kale ka Hadley is Rideynta oo uu sheegay inay ka dhalanayaan Islaamka oo la iska saaro iyo Dhiiga oo la xalaashado ay dhibaato weyn oo ah Gaalnimo inay ka dhalaneyso waxa uuna ku baaqey in laga fogaado ilaaheyna looga baqo.

Umadda Soomaaliyeed ayuu sheegay inuu labo arin xasuusinayo oo ah inay Ilaahey ka baqaan, dhexdoodana ka shaqeeyaan Dibu heshiisiin & dhex dhexaadin, dhanka kalase laga fogaado fal walba oo aan lagu mahadin dhibaatana ka dhalan karto.

Dhinacyada Dagaaladu u dhaxeeyaan ayuu sidoo kale baaq xabad joojineyd uu u direy, waxa kale oo uu ugu baaqey inay Shacabka u turaan, isaga oo xasuusiyay in Hal qof oo Muslim ah oo la dilo ilaahey agtii uga dhow dahey Aduunka oo dhan oo baaba’a.

Hadalka Sh Cumar ee ku aadan Dagaalada Muqdisho ayaa qeyb ka ah baaqyo nabadeed oo horey loogu direy dhinacyada is haya ee dirirtu u dhaxeyso, waxaanse la ogeyn go’aanka ku aadan ee ay ka qaadan doonaan.