Sign in to follow this  
General Duke

Janagow admits UIC was a clan outfit,,, deny the words.

It was General Duke of SOL who coined the phrase Clan Courts of Somalia, since one had much love and affection for the Islamic name and what it stood for. Many argued including confused folks from Gedo and some refugees from Kismayu who claim Puntland when it is convenient that the Clan Court were an Islamic movement.

Yeah right, Now Janagow of "Its not fair they are using tanks " fame states that

Sh Cabdiraxmaan Janaqow “sababtii maxkamadaha bur burisay waxaa ay ahayd iyadoo ay isku koobeen ****** oo keliya”.

Sh cabdiraxmaan maxamuud Faarax janaqow oo guddoomiye ku xigeenka koobaad ka ah ururka maxkamadaha ayaa markii ugu horeysa shaaca ka qaaday waxyaabihii horseedka u ahaa burburkii ururka maxkamadaha oo ay ugu weyneyd in ay beehsa ****** oo keliya isku koobtay.Halkan ka Dhageyso

Sh cabdiraxmaan maxamuud Faarax janaqow
oo guddoomiye ku xigeenka koobaad ka ah ururka maxkamadaha ayaa markii ugu horeysa shaaca ka qaaday waxyaabihii horseedka u ahaa burburkii ururka maxkamadaha oo ay ugu weyneyd in ay beehsa ******.... oo keliya isku koobtay.

“Sababtii ugu weyneyd ee keentay burburka maxkahadaha waxaa ay ahayd iyadoo ay beesha ****** oo keliya isku koobtay arrintaasna goor dambe ayaan kusoo baraarugnay,hadii Alle idmana dib dambe noogumasoo laaban doonto”ayuu yidhi Sh Janaqow oo ka hadlayay dalka Sweden oo uu ka dhacay kulan looga hadlayay arrimaha Soomaaliya.

Sh janaqow ayaa sheegay in haatan ay meel aad u wanagsan marayaan wada hadalada dib u hehsiinta ee u dhexeeya dowladda iyo ururka mucaaradka waxaana uu ku baaqay in si weyn loo wada taageero hanaanka dib u heshiisiinta dalka.

It's awfully quiet in here, aint it Duke? :D

I guess the deviant apologists of SOL have no comments about the evident munaafiqnimo of the fake cimaamad wearing troglodytes.

dhulQarnayn :cool:

Republic Of California

Gabbal   

I completely agree and this is actually one of the most fundamental things that led me and many others to retract their earlier support to the organization of the UIC/ICU as it existed then.

I think this interview now shows the remnants of that group, apart from what I consider the true resistance of today, are now in a position where they are not anymore beholden to clan oriented businessmen or politicians.

I remember individuals on this forum always asking me "Horn you did not support the ICU, when did you turn around and start supporting resistance" and my reply has always been:

Adeer, this is not September 2006. That ICU of yesterday was rife with clan opportunists who succeeded in manipulating the true religious wishes of the people to wage "religious" wars for clan purposes.

Since then, the groups have been sized down to the true, legitimate, honest supporters of an Islamic Somalia free of Ethiopian and foreign incursion. Today they are the ones fighting in Mogadishu and elsewhere while the clan opportunists could not manage to endure the heat and have since left the country.

I can tell you many of the group's critics, including myself, have changed opinion since then.

It is about time a senior leader addressed the reality that existed.

Janaqow is in sweden saying this, because he is trying to gain the support of the usual TFG supporters, who are mostly puntlanders.

This is all leading upto the merger of ARS-J with the defunct TFG.

----Ahmedou Ould-Abdallah oo sheegay in uu ku faraxsan yahay is-fahamka u dhaxeeya Dowladda Federaalka iyo Isbaheysiga Dib u xoreynta

Wakiilka Xoghayah Guud ee Qaramada Midoobay u qaabilsan Arrimaha Soomaaliya Danjire Ahmedou Ould-Abdallah

Jimco, October 24, 2008(HOL): Wakiilka Xoghayah Guud ee Qaramada Midoobay u qaabilsan Arrimaha Soomaaliya Danjire Ahmedou Ould-Abdallah ayaa wuxuu shaaca ka qaaday in uu si weyn ugu faraxsan yahay is-fahamka u dhaxeeya Dowladda Federaalka iyo Isbaheysiga Dib u xoreynta.

“Aad ayaan ugu faraxsanaan doonnaa horumar kasta oo ka soo baxa Wada hadallada Jibouti. Haddii ay jirto Dowlad midnimo Qaran, halkaas ama meel kale, dadka Soomaaliyeed ayaa ugu horeyn ku farxi doona, Annaga sidoo kale aad ayaan ugu farxi doonnaa”ayuu yiri Ould-Abdallah oo u waramayay Wakaaladad Wararka Reuters.

Danjire Ould-Abdallah oo maanta ku sii jeeda Magaalada Djibouti ee Dalka Jibouti si uu uga qeybgalo wada hadallo berri u bilaabanaya Dowladda Federaalka iyo Isbaheysiag Dib u xoreynta, waxaa uu sheegay in ay sameyn doonaan Qaramada Midoobay ahaan wax kasta oo ay ku guuleysan karaan dadaallada nabadda loogu raadinayo Soomaaliya.

Mar wax laga weydiiyay in ay sii kordheen dagaallada u dhaxeeya Ciidamada Dowladda Federaalka, kuwa Itoobiya iyo kuwa Amisom oo isku dhinac ah iyo Xoogagga ka soo horjeeda, waxaa uu sheegay in uusan la yaabsaneyn qalalaasahaas, wuxuuna sheegay in ay sii socon doonaan, hayeeshee waxaa uu carrabka ku dhuftay in kuwa Xabad-joojinta saxiixa oo sida uu yiri heysta taageerada Bbeesha Caalamka ay horay u sii socon doonaan.

Wakiilka Xoghayaha Guud ee Qaramada Midoobay u qaabilsan Arrimaha Soomaaliya Danjire Ahmedou Ould-Abdallah oo sii hadlayay waxaa uu sheegay in wada hadallada Jibouti ay horumar u sameynayaan si mucjiso ah, wuxuuna sheegay in dhinacyada wada hadallada u socdaan ay aad isugu soo dhawaadeen.

“Waxaan heynaa iyagoo wax wada saxiixaya, u wada safraya Stockholm-Sweden, wada jir ula kulmaya Golaha Ammaanka ee Qaramada Midoobay, Seminaar ku wada qaadanaya Koofur Afrika, taasina waxay iigu muuqataa aniga mid mucjiso ah”ayuu yiri Danjire Ould-Abdallah.

Ugu dambeyntiina, Danjire Ould-Abdallah waxaa uu soo dhaweeyay howlgallada lagula dagaallamayo kooxaha burcad badeedka ah ee ka dilaacay Xeebaha Soomaaliya, wuxuuna sheegay in uu ku faraxsan yahay in Soomaalida iyo Beesha Caalamka ay haatan si dhab ah khatar ugu arkaan Burcad Badeedka, “waqti ayay qaadaneysaa in Burcad Badeedka wax laga qabto, laakin taasi macnaheedu ma ahan in ay Burcad Badeedku xor yihiin, isla markaana ay geystaan dembiyo ku-talagal ah.

Salaad Iidow Xasan (Xiis), Hiiraan Online

sxiis@hiiraan.com

Mogadishu, Somalia

Originally posted by hamza9163:

[QB] Janaqow is in sweden saying this, because he is trying to gain the support of the usual TFG supporters, who are
mostly puntlanders.

This is all leading upto the merger of ARS-J with the defunct TFG.

Are you seriously this desperate that you would make this baseless allegations in hopes that other anti-TFG dolts of your same ilk will believe you? Good luck with that saaxiib-- the peace process between Sheikh Sharif's group and the TFG is on track, and they aint nothing you or any other naysayer can do about it.

Oh by the way, stop this primitive bigotry about Puntlanders that your parade around here day in and day out! Get over yourself, Puntlanders aint out to get you.

dhulQarnayn :cool:

Republic Of California

lool. It is real quite in here lads.

I undertsand the young Hiiraale supporters position because the Clan Courts did turn the clan agenda on Hiiraale and his former friends Goobanle & Seeraar turned "Shiekhs" and put on the Arafat head scarf on their way to chase Hiiraale for religious reasons..

As for Janaagow, he is and was a top operative second to Sharif Ahmed and a local rep for his sub clan.

He used to claim that they were representatives of Somalia, now the truth comes out in Sweden and I do love how it comes out in front of Puntland Somali's, we are truth enhancers or real important and hence they talk differentlky in front of us...

Anyhow many used to defend the clan courts and those happened to be either the confused group or those who knew what they represented..

Emperor   

Many argued including confused folks from Gedo and some refugees from Kismayu who claim Puntland when it is convenient that the Clan Court were an Islamic movement.

Duke are you calling us refugees who claim Puntland :D , Looooooool, Walahi I laughed at this term, Funnyy.