Sign in to follow this  
General Duke

Maxamed Xuseen Awliyo arrested in Addis Ababa?

Afhayeenka Ehli suna wal jameeca ee Yurub oo la xirey

Adis(Puntlandi.com) Wakiilkii Ehlisuna ee Yurub Maxamed Xuseen Awliyo ayaa ciidamada amaanka Ethopia xireen. wararka waxey intaas ku darayaan in Awliyo la xirey xili uu doonayey inuu ka qayb galo shirkii maanta u furmey Ehlu Suna iyo Dowlada.

Wararku waxey kaloo sheegayaan in xariga Awliyo uu ahaa mid qorsheysan oo ay dowlada kumeelgaarka ahi iyo Ethopia ay ka dambeeyeen.

kala soco wixii soo kordha halkaan

puntlandi Adis ababa

Abwaan   

Originally posted by Haatu:

Wasn't he that crazy looking guy. Man, he truly was a Sufi
:D

lol...that is him...here he is with the army uniform and holding the Somali flag. bannaabax01.jpg

This will make him famous Awliyo waxaan waxba ka dhibi maayaan, balse ayaandarro wuxuu mudaaharaad Itoobiya lagu taageerayo dhigaba maanta ma iyagii baa xiray? Ilaah haka soo daayo kolleey ma filaayo inay wax badan haynayaan, malaha shirka Itoobiya ka socda ayay rag isku qoonsadeen oo ay markaas u adeegsadeen Itoobiyaanka.

Let Awliyo go. Politics always shift, "Mujahid" Sharif used to send little kids to their deaths from Asmara, in order to get rid of the AMISOM occupiers, now he hides behind as they shell and kill the very kids he drove crazy,,

Juje   

Originally posted by Abwaan:

This will make him famous

Famous..? That is a understatement sxb - I hear from London there has been big gathering in Sheperd Bush in the last 12 hours , planning demo against the Ethiopian Embassy on 'Sunday' . Release Awliyo organised by Tarzan and co.

Indhihi nool geel dhalayana wa arkayaan.

Abwaan   

Originally posted by Juje:

, planning demo against the Ethiopian Embassy on 'Sunday' . Release Awliyo organised by Tarzan and co.

Indhihi nool geel dhalayana wa arkayaan.

looooooooool........that is true.....(by tarzan and his co)...how funny. In the end this is what we need, to move on and forget about the past and work towards bringing our people together. No need to say adeerkay baa laga ciideeyey anigana adeerka ma raacayo. Plus Awliyo is not a bad guy and we used to get along although we have our differences and if I was there I would join the demo.

Abwaan   

Originally posted by Maaddeey:

quote:Originally posted by Abwaan:

if I was there I would join the demo.

Abwaan, ma Angoola-aad ka dhacday?
:D
lol...Maaddeey, halkaas iyo geed-kama-xaggeeyo ayaan u baqoolay. :D