Sign in to follow this  
xiinfaniin

A T: The Danger of Single Story

Abtigiis   

Xinnfaniin,

Anigoon isxayaysiin ujeediin, Cabdilatif ka warayso mawqifkayga ku aadan arinta kolka golayaasha Tolka lagu hadal hayo.

kolkase golayaasha dhabayacadda ee cadawga ah sida SOL la dhex joogo waa farsamo kale. :D:D:D

On a more serious note, I was fed all kinds of biases and prejudices from childhood about the people of the East,but I am no longer a child. Zambia wacdarihii dhabayaco ka samaysay soo dhawayntayda waa la ogaa.

I have only come to realise that most of the blame for the misunderstaning between my community and the people of East is usually rooted in differences with regard to civilization. Whereby I admit the dhabayaco are too sophesticated for the camel boys from home, who have an ambivalent view about life and hence are not amused when faced with the cutthroat skills of the fishermen. Dhib kale majirto.

Anyway, waxaan Xinn aad uga mahad celinayaa sida wanaagsan ee uu uga warbixiyey qadiyadda gobanima doonka Somaligalbeed, oo aragtii gaaban oo ashqaas magac-ku-dhag ah dartood, ayna aheyn in Somaalidu ay walaalahooda diinta iyo dadnimada somaliyeed u halgamaya ay ku beer dareeyaan.

Xinn, all the names add up to those I posted. And until Minister 'rat-teeth' produces the boys for the media, I will be sceptical to follow his line.

LOOOOOOOOOOOOOL@LST. War sawkaad iga cabsiisay shalay kolkaad Maaneed iyo xayraamiintii qaadka naga dhici jirtay sheegtay!! :D:D

Waryee waxaad isoo xasuusisay gabaygii Cabdi Galayax:

******** hunguri baa diliyyo haaba meel sare'e

Hindisaha Cisman Qaadi baa hoday naftoodiiyye'e

Meeshaad cilaaqadda bilaabatay xoojin lahayd oo aad Faroole delegation u diri lahayd baad rabtaa inaad Online ka cayntanto, oo ka hanjabto. Reer kii waagii hore inta ariga keenna oo laba habeen hoyda dib waddadii dheerayd ugu laaban jirey maanta waa wadani oo waa degaan, hotels, maqaayadaha, bakhaaradda, masaajidyadda, dekedda, jaamacadaha & schools intaba ayaggaa dhex boodayya oo bar hormuud ka ah. Waa dad dalka wax ku leh oo stake holders ka ah markaasaad waxaad u hadlaysaa qaxooti lasoo qab-qabtay oo xero ku xaraysan awoowe.

wiilasha waxaad sheegaysaan hadday run yihiin waa arrin ceeb ah oo foolxun, laakiin credibility issue baa jira, and your drama queen nature does not help either. Ninkan aad koorta yucubka ku xirtay oo markaad tiraahdo hal kalimaba isna shanta jeer noogu celinayya oo Jafe01 :D bal horta naga qabo haddaad rabto in raggu dirin wax ku dhammaysto

Faroole nin fog maaha, waana nin wacyi ku filan leh intaan ogahay ee dacaayyada raqiiska ah halaga daayyo

As for the baises and the single stories you were fed as child growing up in Fat Stones, I think the perceptions are much deeper than you are willing to admit. Wax daran baad aaminsantahay, and if truth were to be told, qudhaadu maanta Dhagax Buur iyo Boosaaso, Boosaasaad aamin u aragtaa ee waadan wanaaga u quurin :D

NGONGE   

After Duke tried to distract the lone ONLF SOL Mujaahid and failed, it seems that the Puntland authorities had to call in bigger fish.

But Xiin is not Duke. He came with his very own AMISOM. :D

Kamaavi   

Originally posted by xiinfaniin:

^I suggest you read Aw Tusbaxle's concession before you make that judgement
:D

^^ :D:D

koorta yucubka ah ayaan weli ku sii qoslayaa ,,, :D

A&T is such an exaggerator that he will tell you that he's from the city of the fat stones and I am sure many people were amused by him and his tale.

But as everything in life the truth is less dramatic and he's from the city of the rocky mountain or Rocky Mountain City instead, which will bring him flat down and back to earth again away from his fantasy-dreams yet again.

Alas the same is true with his warmongering of late just let him enjoy it until he is normal again and he comes back, face down of course.