Sign in to follow this  
rudy-Diiriye

Ethiopian Invasion of Somalia: Retaliation for “Conquest of Abyssinia”

Ramadan Kariim yaa Abdi...

Lix sano ka hor baa nin aad u culus wuxuu i weydiiyey waxaa soomaali isu dishay. Maxay soomaali isu dishay ooy ka dagi lahayd? Waxaan ku iri soomaali waxay isu dishay anigu ma aqaan laakiin qabiil isuma dilin dawladnimadeedanna kama hortaagna [markii Maxamed Qanyare Afrax baan tusaale usoo qaatay]. lixsano ka dib baan ninkii wacay oo waxaan ku iri hebelow wixii soomaali isu dishay inaan helaan u malaynayyaa, waaana hoggaan xumo dhan walba ah! And he agreed.

Hoggaan xumida na haysaa maaha midda warlorka ku sumadan ee cidwalbaahi iskaga jeedo ee marag ma doontada ah. Ee wa mid taabatay hoggaankii dhaqanka, kii aqoonyahanka,kii saxwada iyo diinta, iyo dhan walbaba...ilaa si qumman loo fekero oo la dhiraandhiriyo waxaa looga bixi karo hoggaan xumida waxaanu ahaan doonna dad dudumooyin u qayshanayya~~~

Maxaa looga bixi kara hoggaan xumida ummadda ku habsatay ee xattaa aan wadaaddaddu ka cayman?

Originally posted by Abdiladiif:

Its all because of lack of leadership I believe. tribalism just added and execarbated the situation like any other factor but shouldn't have been a problem had we had capable leaders.

i 2nd that! i mean what somali will go the amxaaro route unless his main concern is filling up his pockets. u tell me.

Xiinow,

basically somalis forget the elegant purity of Islam in their lifes as a Message of humility, unity, morality and ethics - in all that motivated by equality and JUSTICE. wA aba Allahu ila an ya dula man caasaah. The Almighty refused(his highness) but to bring down who ever try to trangress,there is red lines not to cross adeer, xagee la geeynayaa wixii oo Dhiig ee bilaashka loo daatay.

"Waa Bi'run macadalah wa qasrun majiid". how do you say that in english - a destroyed well and palace in intact but destered.

waa Ceelikii ooy u dhamaatay iyo sartii ama fooqii oo dhisan - se laga guuray. Quarnic description of what somalia is today.