Sign in to follow this  
Alle-ubaahne

Puntland and Abdullahi Yuusuf Shouldn't Sway Our Support to Allah's Religion

If you are from Puntland, or once had supported warlord Abdullaahi Yuusuf, it is now time to support Allah's religion and be loyal to the establishment of Islam in Somalia.

If you don't, and you think you are still a Muslim, know that you compromised your faith for something that is going to haunt you forever.

The Puntland Administration had openly collaborated with the enemy of Allah, and Abdullahi Yuusuf and his Qeybdiid supporter are saying NO to Islam in Somalia. We must show our loyalty to Islam, and that we will never tolerate such mentality to exist in our country, insha-Allah.

If you don't, and you think you are still a Muslim, know that you compromised your faith for something that is going to haunt you forever.

Saaxib, danbe lay hagalin

^^ Qofkii aan diinta ilaahey iyo Muslimka taageerin, oo ka doorto Qabiil iyo nin Tuug ah oo Qabqable ah, soo ma ogid walaal inuu yahay qof diinkiisu uu naaqus yahay oo aan waxba dhaamin munaafaq?

Che, saaxiib, reer adeerkeey harka cad ayaan kasoo haray iyo wixii ay ku qaraaban jireen oo diin naceybka ahaa. Sidaas oo kale loo baahan yahay inaad sameysid hadii aad jeceshahay in Diinta Islaamka ay horumarto, insha-Allah.

Mideeda kale, Puntland iyo C/laahi Yuusuf maxay Islaamka u qabteen hadaan hadeer is weydiino? Aanka aheyn iney taageeraan CabdiQeybdiid iyo tuugadii diinta la dagaalantay oo ay hooy iyo kaalmo siiyeen?

Paragon   

Alle-Ubaahne, wiilyahow caga dhigo waad sabeyneysaaye. Horaa loo yiri 'cagtii joogsan weydaa marbey ceeb la kulaantaa' adiguna haadhaadkaagan iyo been-abuurkan aad diinta ku been abuuraneyso waad ku fashilmi doontaa mar aan fogeyn.

War dadka diinta kama xigtidee qunyar soco; Illaahna kuuma xilsaarin inaad dad aadan ogeyn waxa quluubtooda ku jira u kala qaybiso Gaalo iyo Islaam.

^^^Ubahane, you are scoring good points against Puntland and A/Yusuf who happen to be one in your mind.

But less with the religious sermon, one can easily point to the ruling on killing inncoent Muslims, why have the courts not tried war criminals, like Seeraar, Goobanle, IndaCade, for their crimes against humanity, why have the millitias who terrorised the unarmed MUSLIM population in lower shabbele not been punished?

Go ask the scholars, can Muslim property be looted, can Muslims dable in drugs, and destroy the environment?

Never be selective when it comes to Islam.

I do love the campaign on behalf of the clan courts, we in Puntland have always been the enemy of the clan courts, they have a design on our state and can not stand one of us being head of state. I love your bravery in bringing this out, but less with the faith as an excuse, it belongs to all of us.

Waxaan rabay horta inaan idiin sheego, aniga iyo adinka isku deegaan inaan nahay, oo dadkeyga ay dagaan Gobolka Mudug, ee Gaalkacyo, gaar ahaan, dhanka baraxleey. Waxaad marqaati ka aheydeen in CabdiQeybdiid lagu dhigay dharbaaxo uusan wali kasoo waaqsan, wuxuuna ku mutay waa diinta ilaahey oo uu colaad la beegsaday.

waligeey uma jixin-jixin ninkaas tuuga ah iyo dadka uu wato oo diinta Ilaahey la coleytamay. Hadaba adinka oo ah dad walaalaheen oo nagu diin ah, waxaa moodaa in uu idinka qaalib noqday sheydaankii Cadde Muuse iyo C/laahi Yuusuf oo diintiina raba iney idiin adeegsadaan burburinteeda iyo hoosaasinta cadowga Ilaahey ee la rabo in lagu qabsado Ummadda Soomaaliyeed.

Waxaan ku kala duwan nahay ma jirto, oo dadkeyga aan ka dhashay markeey diinta la coleytameen, waataad aragteen sida Xamar loogu warjeefay oo luuga ihaaneystay. Maanta adinka ayay tii oo kale idin heysataa, hadiidnaan ka harin Shayaadiintaas ilaahey iyo diinkiisa la coleytamay, aduunkiina iyo aakhiradiina waad ku qamaari doontiin, laakiin Ilaaha weyn ha idin soo hanuunsho, aamiin.

Waxaase dhab ah inaan ilaahey iyo diintiisa ka jeclahay qabiilkeyga, oo uusan wax qiima ah iigu fadhin. Xitaa hadaad eegtid Maamulka Ilaah la dirirka ah oo ay dhisteen, GalMudug, waxaad dareemeysaa inaan ahay dadka ugu horeeya ee gaashaanka ku dhuftay.

War aniga go'aan ayaan ku gaaray inaan Ilaahey cadowgiisa la diriro, Ee Dariskeygoow ilaahey u laabta oo iska joojiya hiiladaan baas iyo qabyaalada qalbigiina hafisay.

^^^Some valid points sir. Hats of to you.

I do love my kin in south Mudug, when they wan to make a point they do it with venom.

You are against A/Qaybdeed and Gal/Mudug, good for you I am for Cade Muse and Puntland, have been for a while.

Does Cade make mistakes? Yes

Does the system need changing, yes.

Does it need Sharia law? yes

Lets agree, to disagree..

Originally posted by General Duke:

^^^Some valid points sir. Hats of to you.

I do love my kin in south Mudug,
when they want to make a point they do it with venom.

Lets agree, to disagree..

Saaxiib, you are still suspecting me of tribal animosity against your people, who are composed of most of my beloved friends. I am above and beyond the Qabiilism of my people nor those against them in any sense, but let me tell you that I don't make any ambiguity when I want to express my Allah-known-feelings towards those who dislike His system to become the upper one in all systems.

I know the forces of the Islamic Courts are not immaculate from any sins, for they are humans like us, but I believe in their good intentions to make Islam what decides between the affairs of Allah's creatures in Somalia.

I am only asking you to experiment your loyalty to Allah's Army just for one month, and see how it feels, whether you are doing a disfavor to your tribe/Abdullahi Yuusuf or your country. Please, know that dignity and power is only granted by Allah to whomever he wishes.

I would even love to see a Puntlander leader, leading Allah's Forces for change in the movement of the Islamic Courts of Somalia, so that much of your people would see that a movement of theirs.

smile.gif Ilaahey hana tuso xaqa, saaxiib!

Originally posted by Paragon:

Alle-Ubaahne, wiilyahow caga dhigo waad sabeyneysaaye. Horaa loo yiri 'cagtii joogsan weydaa marbey ceeb la kulaantaa' adiguna haadhaadkaagan iyo been-abuurkan aad diinta ku been abuuraneyso waad ku fashilmi doontaa mar aan fogeyn.

War dadka diinta kama xigtidee qunyar soco; Illaahna kuuma xilsaarin inaad dad aadan ogeyn waxa quluubtooda ku jira u kala qaybiso Gaalo iyo Islaam.

Ma anaa iri dad ayaan diin ka xigaa, kaliyah waxaan sheegay in ay qatar tahay in Puntland iyo Abdullaahi Yuusuf inta la jeclaado kadibna la iska idhatiro xaqa iyo taageerada ay diinteena nooga baahan tahay, waana mida aan kugu heysto adiga. Maxaad isla waaleysaa walaalow markii Puntland lasoo hadal qaado oo aad ilaahey diintiisana u leedahay nagama xigtid adoon wax hiilo ah wali u fidin?

War ninyahow nin fiican baa aheyd, maxaa kugu dhacay ayaantaan waxaadba kusoo baxday sida nin Puntland wax qabiil iyo dano ka weyn ku heysta!

Cajiib!