Sign in to follow this  
blue_hefner

Nomad of the month (Jacelybaro Fartun

Now don't force me to feedh you in the daanka hoostiisa ,,,,,,,,, ciyaal baad imooday miyaa ?

i should get paid ,,, and not less than 4 digits of $$ ........ now tell me a price

Hunguri   

Loooooooool @ Daanka hoostiisa.

Like girls say smile.gifsmile.gif . "Aboowe over my dead body" loool. Waxaan maqli jiray. (Nin Guursaday Xuunshana xoolo mood ) Waayo ninku markuu guursado lacag badan ayaa ka baxda. Marka, siduu lacag u raadinayo marmar xittaa Xuunshada xoolo ayuu moodaa. Hada, JB waxan ka baqqayaa inuu naag imoodo looooooool. "Over my dead body" was keyed in by secretery on my behalf "Remember" smile.gif

Then hadaba u adkayso coz we'll continue inaan nets kaaga googoyno ,,,,, u da one complaining right ??? ,,,,,, we'll simply continue cutting off your nets until you pay us laaluush

Horta waxaan ku waydiiyay,, sidee naag laguu moodi karaa hadaanad u ekayn ama aanad sidooda u lebbisan ,,,,,,,,, :D:D

Hunguri   

Alright,

So, you are into my Demileterized Zone area. And, you broke the "LOC" line of Control border. "Fire,Fire". By the way, you are right no one can mix a mile with a female, unless you dont get dressed like them or have similer looks. Laakiin, Somalidu waxay ku maahmaahdaa. ( Geeloow Geed walba Daaqday maalinkaad Ciin daaqdid baa laguu yaabaa ) Jacayloow saaxiib Hadda ma markaad hablihii shukaansigoodii kaasoo dhamaaday baad anigoo SOL Odayaasha u d'ada wayn ah igu biloowday. LoooooL wallee waa laguu yaabaa. Sxb ha indho beelin.

Hunguri   

General Question!!!

By the way, JB has been very active in posting. I wonder why he told Fartun to be inactive in the Forum. The most funniest day, was the day that I saw a Text of JB in titile of "Abaayo macaanto ------" Lool. There is a term used in the N-Eastern Somali Kenyan region. When proposing a girl, they say " Gabdh halla iisoo tuugo". Jacayl bro, Saxib Hablaha Forum-ka inooku soo tuug loooooooool.

hey hey hey ,,,,,,,,,, now u mixing things niyow ,,,,, there is another member called JB ,, don't know what that means but i suppose it is JINKII BUURAHA ,,,,,,,,

Me is Jacaylbaro ,,,,,,,,, don't know about that thread aad sheegayso ,,,,,, anigu maan lahayn kolayba ,,,,,,,,,,

starting from now on ,,,, you are the minister of barying the hablaha :D