Sign in to follow this  
Jacaylbaro

The First Somali Female Archaeologist

Originally posted by Biixi:

^^^ Siiriyas ma ka aha. Waxaa loo soo diiray ineey gabdhaha soomaalida ay funaanado ka yar yar u wada galiso. Sidaa tiri "Xaa yaalo"

I am ok with THAT!

edit: Sorry,forgot to add :D

Kool_Kat   

Originally posted by Che -Guevara:

^Maxuu iigu dhaba gabanay. That said, she can study me anyday.

Waaba Layzie kaalafooto haku qaado gabadha islaameed...War hooy yaree yaah...I suggest you edit your post, Layzie yee xanaaqinee...Waa iga talo...

As for the green very very fitted t-shirt, I am sure she could've found a more appropriate picture of hers for the occasion...Anoo gabar eh aaba indheheyga kudheceenee, xaaka sugee nimankaa isku dhex daatay... :D

Originally posted by Kool_Kat:

quote:Originally posted by Che -Guevara:

^Maxuu iigu dhaba gabanay. That said, she can study me anyday.

Waaba Layzie kaalafooto haku qaado gabadha islaameed...War hooy yaree yaah...I suggest you edit your post, Layzie yee xanaaqinee...Waa iga talo...

As for the green very very fitted t-shirt, I am sure she could've found a more appropriate picture of hers for the occasion...Anoo gabar eh aaba indheheyga kudheceenee, xaaka sugee nimankaa isku dhex daatay...
:D
:D Waa kaa shakiyeh walle. Laakin,runtaan kuugu necbahay smile.gif

Kool_Kat   

Originally posted by Faarax-Brawn:

Waa kaa shakiyeh walle. Laakin,runtaan kuugu necbahay
smile.gif

Sheekadaas maakeentay hadana? Waanoo taalaa Faaraxoow...Anaa iga shakisey soo ma'aha...Waayahay... :(

Kool_Kat   

^Jaclee iga dheh...War gabadha waa walaashee, inaa qalad ka gashaan diidanahay...Ilaahaana nalehee, adoo ay Layzie ku dileyso yaa fiirsan karo...You and I both know she doesn't play around...Feerokacakis.com...

May be first S/Lander but definetly not first Somali. I know one somali lady graduated from Michigan State Uni.(MSU) with Archaeologist degree. She was in Euthopia for a while when she doing her PHD.