Sign in to follow this  
Abtigiis

Chinese Singing in Somali- Boodhari Sidiisii (MN Giriig)

nuune   

lol@La Bombonera, magaca ayaa idilay wallee

da chineese got voice, and action, wajiga siduu ka siinaya ayaa idiley, I like markuu dhahayo "boodhari sidiisii" such a movin

Here is direct link

Lyrcis of the song, enjoy it:

jacayl waa balaayoo

waa baaxad sooroo

waanigan basteeyee

markaan bilan helaabuu

iga bilaayo

ayadaa i bogsiisee

bar wadnaha ku taaloo

igu baahday weeyee

boodhari sidiisii

barashada jacalykana

ayadaa igu beertee

been laguma heeso

runta lagama beydhee

waa loo badheedhaa

cilmi kuu la balan balay

ee qaas la baa ba'ay

baa ana igu balaadhee

bar wadnaha ku taalo

igu baahday weeye

boodhari sidiisii

barashada jacalykana

ayadaa igu beertee

ayadoo habeen badha

intaan soo baraarugay

baalaha ka eego

marka bixiyo faynuus

ileen baabah weeyee

barkimada dagaaloo

bar wadnaha ku taalo

igu baahday weeye

boodhari sidiisii

barashada jacalykana

ayadaa igu beertee

basarka iyo jaahiyo

bilicda iyo nuurkaa haa

waa midaan u bogayoo

aan u beer raqaayoo

biyo nimay u keentaa

bil ku soomanaadee

bar wadnaha ku taalo

igu baahday weeye

boodhari sidiisii

barashada jacalykana

ayadaa igu beertee

Abtigiis   

I thought you are a football guy. Apparently, you are a neophyte in the field, and very much a Premier league Guy. For I am sure you would have known White Harte Lane or St. James Park!

How can you not know where Diego Armando Maradona scored from the half-way line; where Claudio Canniggia booked his place for the world cup in the dying minutes of the game against Gimnasia La Plata with a sublime header? Or where the all time great, Gabriel Omar Batistuta, kissed the grass after clinching the killer goal against BOCA in River Plate shirt! HOW? HOW?

Of course, It is the santiago Barnabeu of the sizzling Argentine Football. The Maracana of the football mad nation. It is where Palacio is thriving now. It is the HOME OF BOCA JUNIORS!

Malika   

^Now you could have just told him,its a name of the studium in Buenos Aires!..Lol

Oh is that A&T?..If so salaam.

nuune   

Le Boombalo, sxb magac kale ayaan u aqaan stadiumkaas, Le Bambarooni mar dhaw ayuu soo baxey ee ma ahan magac official ah.

Haye, did you watched Liverpool and Atletico Madrid xalayto, mise you were hooked up with your usual baseball and hookey :D

Abtigiis   

Malika,

Salaams. It is La bombonera, not anybody else. :D No qarxis de.

I told him all that because he thinks I am dumb when it comes to football. That is why you see him teasing me with baseball thing.

Nuune

I am one TV which all the family share. Baryahan, I am following US and Somaliland elections. And cartoons. I am thinking of getting one more set to watch sports. How did it end yesterday?

Nephissa   

nice @china man. Even the Chinese are singing in af Somali!

ps. Ya Sheikh, hadhoow ha cabaadin when everyone starts calling you La 'Boosaneero' :D [bulaacad in Italian] cuz that's what the new name sounds like...

Aaliyyah   

Someone emailed me this link before. I was amazed when i saw it i mean how often would u see chinese dude speaking in somali or at least trying to. Now, am sure Pucca would be interested smile.gif

BOB   

La Bombanera is the stadium of Boca Juniors from Argentina, Nuune adiga waxaan Anfield aheyn ma taqaanid miyaa? :D

Awoowgood La jannee...maanteeyba noo keeneen Shiinees Af Soomaali ku heesaayo...Wallee Afkii la wada baray Ibtisaamna weyba ku hadli la'dahay Aboow heeloow Shiineesna waaba iigu heesayaa, hooy is ilaaliya Maryooleey waan idin aqaan intaad Shiinees aragtaan is dhaha afka ma yaqaan oo ku xanta...

even though I didn't understand one word of what the guy was saying but still I have to give it to him I don't even know the song or the guy who sang it....but the guy who recorded him is Somali, you can tell from his accent. :D I hope and pray inuu diinta baro instead of heesaha iyo waxyaabaha kaloo sheydaanimada ah.

Peace, Love & Unity.

BOB   

Originally posted by Kool_Kat:

^Oo mawaxaad ka sugeysay inuu saan kuugu kala jiijiido heesta?
icon_razz.gif

Hooy wareegto lugo cad...is ilaali adiga...aroosyada aad aado markaad gabar Shiinees ku aragto ha xamanin yeey ceeb kee raacin oo eey ku dhihin 'Abaayooy maxaad saas iigu ceyneysaa oo aan kugu sameeyay'! :D

Peace, Love & Unity.