Sign in to follow this  
Business_Man

S*x and Love

Blessed   

*lol*

Hudaay,

Imisa goor baan kuu sheegnay. gabadhyahay, dadka sirta waa loo qariyaa...bal ujeedadii gabaddhu ay haysatey sowdiga intaad microphones qaadatey - aduun oo dhan u sheegtay. xishood dee... yaanan ana ku sheeg sheegine ;)

CK - walaal theres no need to be so harsh on the sis. I think CB, Huda wuu iska celin karaa- she is only wax yaroo dhuuban icon_razz.gif:D

QacQaac- ana koob shaah ah iigu soo dar :D

Bck. to topic!

CB - are you talking about married ppl?

^^^^^I am talking about married people but Huda seems to object to my post so I will leave this type of topic for her! ;)

Huda wuu iska celin karaa- she is only wax yaroo dhuuban

.I did not know that. I will invite her to KFC!!! :D

Nafta: Thank you for your contribution!.

Peace.

Cont.

Faheema.   

Originally posted by Ameenah:

*lol*

Hudaay,

Imisa goor baan kuu sheegnay. gabadhyahay, dadka sirta waa loo qariyaa...bal ujeedadii gabaddhu ay haysatey sowdiga intaad microphones qaadatey - aduun oo dhan u sheegtay. xishood dee... yaanan ana ku sheeg sheegine
;)

She is only wax yaroo dhuuban
icon_razz.gif:D

LooL ana waxaan islahaa your back up has arrived, Ameenaay waa maxay bandhiga intaa leegi dee huuno, xageed ii exposed gareesay, way inoo tahay. :mad: smile.gif

Anyways, as far as I was concerned this were the conversation between C.Batchelor and I had ended

^^^^^ I am just sharing knowledge. Is that a crime?

Peace

D.

Markaa goor ala goortay tan yari soo firdhatay garanmaayo, laakiin waxba maaha oo dadka qaar baa sidaas oo kale iska soo luma oo aan maqal the phrase Shir looma wada uunsiyo.

Chapter kanba la laab smile.gif

p.s. C.B, Walalo my comment was not meant to be confrontational, but rather a constructive criticism. All I said was to elaborate a little and maybe mention the ways in which this could apply to us as Muslims that's all.

Maca'Salaama

valerie   

Huda sis..how comes u cant figure out why he chose this topic..(Continiental Bachelor )..That explains it..

2 da ladies..There's a brother who needs love not s**.. smile.gif

^^^^^Its good that someone understands where I am coming from!!!

Huda it is good to be confrontational when it is time to be!. Remember our arguments over maritial status?. I am just being humourous!

Peace.

Cont.

Blessed   

Originally posted by Huda:

quote:Originally posted by Ameenah:

*lol*

Hudaay,

Imisa goor baan kuu sheegnay. gabadhyahay, dadka sirta waa loo qariyaa...bal ujeedadii gabaddhu ay haysatey sowdiga intaad microphones qaadatey - aduun oo dhan u sheegtay. xishood dee... yaanan ana ku sheeg sheegine
;)

She is only wax yaroo dhuuban
icon_razz.gif:D

LooL ana waxaan islahaa your back up has arrived, Ameenaay waa maxay bandhiga intaa leegi dee huuno, xageed ii exposed gareesay, way inoo tahay. :mad:
smile.gif
Saxiibey... anigu bilaash iskuma wareeriyo - Goor aad reerkii oo dhan xagxagtey baan ku soo gaadhey... damn... I see that trip to Hargaisa afkii baad ku soo baratey ;)

Besides - KFC baa lagu geyn eh - maxaa ku haaya?

Haaruun   
Huda maxaa afka loogu soo wada taagayaa? C.kisses,according to what I c, u r the big kid here...Huda halkaa wad oo sabaaxad libaax kuwada waal.

Faheema.   

lol waa runtaa ma gabadhaadan sidii reer hargeysa u xaragoonaysaan isku halayn karaa dee :D:D .

Ma i arkaysaa waan soo af-dilaacsadee ;) seriously though, it was a trip of a life time, great scenery, plenty of caano geel and af-soomaligii, what more can you ask for chuck icon_razz.gif I think it's time you packed your shandad, that trip is well overdue young lady :D

Haaruun lol thanks, lakiin intaa bay iga tahay, caruur ciid walaaqanaysa hadaad la sii qalaaqdid waa mushaakil. ;)

Blessed   

^^^ lol! Waad igu shideysaa, sow mahaa? Show off icon_razz.gif

Ma i raaci, aad dadka iga celisid ee ;) walaahi, kaftan bey kaa tahay but heblaayadan dhaqan celis ayeey u bahaan tahay!

Haruun ... inantu waa kaftan yaqaan .. ee isku dirida dhaaf :eek:

Faheema.   

lool, kaalay markii dhaweed soodigii ilahaa tani waa wax yaroo dhuuban, bal islaba rogaa daawada, :D imikana noloshadii baan igi aamintay, Don't you just love that turn around ;)

Inamari, imikadaa dhaqan celis iyo caliya laheyne, wixii sidaa kuu soo eega tii ku dhacda wuu ka sheekayn.

Hey,

What Up, Im Back All.

C.B. What up hun? How you been doing? Seems like you got these girls on lock. Lol.

Anywayz, sex and love in one sentence is a bunch a bull. Sex isn't needed, only plays a role when it comes to survival and the baring of a child. Somehow sex and love are intwined with one another (media also plays an important role in this) and people think to be truly inlove, they must have sex with the other partner.

.:peace n luv:.

Akash   

In todays world being hot is what matters most women defines the term hot something unimagineable.

love is almost like suicide, you give so much to that special person that you end up killing yourself inside.. and the other hand s** and love are two different things coz you can pay a S.. but you cant buy a love...

C.B. What up hun? How you been doing? Seems like you got these girls on lock. Lol.

I am just sharing knowledge walaal!..LOOOOOOL. I am fine and well and everything is wicked!. Hope T-dot is kicking just the way I imagined it!. chao for now until next time!! ;)

C.B