Sign in to follow this  
Abtigiis

Rants of a man pushed to debauchery and lonely life by women

abtiyawo ma taqaanaa ninka ka sheekeeya arimaha u qarsoon iyo waxa isaga iyo haweenaydiisa dhex mara waxa la yidhaa.

dayuus baa la yidhaa, nabiga ayaa nacladay !

very entertaining but dayuusnimo nonethless.

Tuujiye   

A&T, Maadeey sol halaga qabto yaaqee!!! ama odayaashaan labo labo gabdhood aan ku darno si ee u dagaan.. labo gabdhood oo Burindi ah wili... Afrikaantaas kale aa galino nimankaan....Saqajamo majirin aan sadexdaan waayeelo ka aheen....

Geeljire nin yahoo sheeko lee laga sheekeye ee reer baadinimada adigana nagala tag bax geel jire yahoo timaha kubaxay....

A&T..lool alaab waalan lee adiga soo qor saa iskaga joogtid...

Wareer Badanaa!!!

I agree with A&T here ................ i mean in the first sentence :D

who wants nagging when it is easy to have just fun ,,, ? ,, lol

Tuujiye   

^^^ loool odayaashaan hala yaabin Blessed..Iyaga dhan waa loo guurshay oo jaceel wiligood ma baran lool... dumarka dhan waxee u arkaan geel laraacayo ama alaab la gatay...

Laakiin naag waxaa la dhahay hadee kibir badantahay, wax ee la kibir badan tahay bee qabtaa...

Wareer Badanaa!!!

Abtigiis   

Originally posted by chocolate & honey:

Miskiin, they bothered him so much that he couldnt even get it up? Thats the moral of the story.

You cannot be further from the gist of the story. Ku noqo. It is not about booth, or nagging or virility.

It is about one man's utter confusion about what constintutes marriage and what constitutes fun. It is about his apprent failure to bring fun to his marriage because of old dogmatic thinking. He starts by saying "Girl friends are for fun, wives are for serious matters". He vows never to say 'I love you' to his wife and he thinks it should be obvious from his actions. And finally, he fails to understand why his marriges end up breaking.

Khayr   

Yeah the moral is - don't be such a stubborn person. Treat and talk to them like you would to kids! :D

Abtigiis   

Originally posted by Khayr:

Yeah the moral is - don't be such a stubborn person. Treat and talk to them like you would to kids!
:D

Ma xitaa markay ciyaalka yeeshaan ayaa sida ciyaalka loola hadlaa? :D:D

Anigaa ku war celin saaxiibkeey ee wixii talo ah soo dhiiba.

Saxiibkaa waxaad ku tidhaahda, grow up and take responsibility, dhaandhaanyahow! I treat my kids well, but not my wives hadal lala soo shir tago maahee.

Juxa   

it is all fiction, all exist in A & T madax guguban. khlaas

blessed, odayaashan isku jiibin iyo niyad isku dhis bey katahay, they lucky inla guursaday to begin with.

Juxa   

lately the term la guursaday is very much effective and applicable to many (not all, just many)