Sign in to follow this  
Kool_Kat

I am gone

Originally posted by LayZieGirl:

KK, saa usoo socotay, waxaad keentay maanta inaad ohio aan aaday inaa meesha announce ku sameysid.

First, kii J-baro BORAMA aan aada uu keenay, then hada adiga Ohio aan tagay aa meesha noola soo fariisatay.

If this whole purpose of creating a thread was to inform J-baro of your disappearance for few days, why didn't you just PM him, and why hasn't he PMed you markuu 2 threads furay to inform us how he was going to be a goner for 2 days?

Obviously, labadiina, you have convinced yourselves that you are doing us all a favour by announcing your exit, but deep down, you both are informing one another without having to make it a big deal, so this isn't something aad the general public loo sheego, ee PM kunasta and naga daaya this filtering of the general site with nacnac.

Tanina qarxis badanaa horta :D

Borama is not Ohio and Ohio is not Borama ,, u need to check the map first.

So basically what is your point horta ??

First, kii J-baro BORAMA aan aada uu keenay, then hada adiga Ohio aan tagay aa meesha noola soo fariisatay.

Sheikh J, gormee indhaha daciif kaa noqdeen?

Ayaa mahaan, saan maaba udaalan tahay, heer waxaa gartee inaad your own version of waxaan qoray iska sameysato.

I never said borama waa ohio nor did I say ohio waa borama, just the fact that first you announced your leave, and then she announced hers, when all you had to do was announce it to each other, KIXKIXKIXKIXKIX FOR kk, she is truly missed.

There is another leave of mine on the pipe ..... will see what u say about that too :D

Horta meeday KK ? ,, last time she said there an Internet in Ohio sow maaha ?? ....

^lol, marka aad soo qortid lee iga was sug.

KK probably guryaha baakooyinka aa cajabiye aan umaleynaa, mase Moorya*nta ohio somali youth aa luuqa u istaageen oo canadian passport keeda aa laga qaatay, lol.

Moorya*n qatar ah aa ohio ku nool oo midka yar iyo midka weynba weyka cabsadaan, even the parents of these kids xataa weyka baqaan.

mayee iyadu she was trained baan maqlay ,,, she had Ninja courses in some remote areas of China .... markaa maybe she is helping the police to chase those kids :D

my leave will be much longer than hers anyway ... that is if everything goes well :D

Kool_Kat   

War heedha haya bal suga...

"aniga afsomali waa taqanta"

Faarax,impressive...Waan yaabay...Waxaan is dhahaayay, Sujui-gaan afSomali ku baacso...Gacanaa kuutaagay...

Buuxo, dirac fransaawi ah baankuu soogaday shalay...lol

UmuZakaria, see I took some time off from SOL...Waaniga nastay... ;)

Layzie, fiiri adi hadey kaa jajabtay intaa meeshan joogtay, oona xaafad GHETTO eh aad ku soo dagtay, sorry sweety I don't get down like that...I am actually in Westerville, OH...It is suburb of Columbus...Everyday waxaan ka soo kacaa five bedroom, three and half bath house...Breakfast on the table...Hade faan igama aha, it is a fact...Booyaaso kuri kashaqeyso inaa aragtid goormaa kuugu dambeysay...Well, I am enjoying the luxury... smile.gif As for me letting people know I am going to OH, it is cuz I CAN...If Sheekha wants us to know inuu Boorama usocdo, he's welcome too...Anaga wax la qariyo oo PM la'igu dirsado maheyno...Wixii laqariyo qurunaa kujira...lol

Tuujiye, Vegas kuyeh...Aboow, people go to Vegas for two things: gambling ama tumasho...I don't gamble, and my tumasho days are long gone...OH will do just fine for me...Besides, meelkasto aan tago ani, anaaba shido, so I don't need meel shidan...Europe aad maa itiri, oomaxaan ka doonaa? Don't get me start it on that bo horta hore...

Nephthys,hayehee, meeqa bariyaa ii hartay hada?

Pujah, ee kaalayhee adigana imow, halagu tuso shaqo la'aanta ka jirta Kanada... icon_razz.gif

Sheekha, ala I missed you too...Nigiskii waan kuusoogaday...

Now, about my stay here in OH...I am loving it...I am enjoying every minute of it...I don't remember the last time aan arkay LO' (cow) cows daaqaya...We went out to the country side the other day, walaahay it was so beautiful...Laakiin ani waxaan ka yaabay dadka meeshaan joogo, specially nimanka...Aboow Aboow, reer baadiyaal lee miyaa miseh!!! Walaahay markey soconaayaan, Geel leebo iigula egyihiin...Waxaa iqabo inaan ka daba heeso "geeloow gumbululax"...Iyaga dhan si bey u adadag yihiin...I go shopping almost everyday, yaa ii qaadidoono tolow...And I am loving that fact that everyone is treating me like a princess...Inyada waxaan iska dhahaa, warhooy bal cagaha dhulka dhigta, Canada lee ka imidee...In la'iwado ama wax la'iisoo gado aabo la'isku key dagaalaa...Well I thank them from the bottom of my heart...

Dee waa anigiyoo nabadeey idin leh...

haye faan aa ka bixi la dahay 5 bedroom, BF on the table, booyaasoo, banaanbax fiican. see yeelee markaad canado oo apartmiindo kaligaa LOOOOOOOOL ka dhex leheed markaa tagto? They r spoiling u. Kalay cunugtii ma ka tagtayne, warkeeda maba hayside?

Waaba adiga ka daray hadane, maxaa ka wadaa my tumasho days are long gone? acuudka, mise tumashada tii soomaligii hore ahyd oo ciyaaraha la tunto aa ka wadaa? ani waa fajacay.

we missed u, n ur SOL admirer JB is gone, too bad inuusan ku macsalaamayn.

Glad ur enjoying urself.

Kool_Kat   

^^Fiiri adi, yaree yaah...Sheekadaada Layzie oo kale hadee aqriso, haday waxaan meesha oolin keeneeyee...Wah...Macsalaama waryaa...lol

UMU,my baby is with her dad...This vacation is for me and me only...No Hubby, No baby...Vacationing Kool_Kat style... :D

Nephissa   

Walaahay markey soconaayaan, Geel leebo iigula egyihiin...Waxaa iqabo inaan ka daba heeso "geeloow gumbululax"...

Maya maya, caadi maaha. Kan qosolka xata waa igu cashoomay, anoo aamusan aa qoslooyaaa.. :D:D .

Geeel kulahaa, LOL. Jaabo waa sawirtay haday kaaga mac dahay; dhutuluq dhutuluq ayakoo iska daba leh ala JB style.. Kkkkkkkk :D .

Naa hooy waa i haleesay si xun! Aniga dambi leeba ka dhargay labadaan beri b/c of you..Ninka ku qabo suu kuu haayaaa? Kaas haloo duceeyo.. :D .