Sign in to follow this  
Aaliyyah

Barmudo Boyz Dahab Lamoodyey

Ha-Ha. Cunuga inaba caadhi ma'oho!!. He says: "Axmad Maxamad Neerobi,mimi na shindha bila shaka!!! Ha-Ha :D:D

LOL Tan yarii oo sharka jaalaha xiran,maxaa loo soo dhibay??? Dhaantaba garan meysee? L0L.Walle Maxamad Wardi(the Producer) waa shido.Dhoocilaha soo aruurshe uu dhaanto dance gareeyo iri?--Haha.

Still laughing @axmad maxamad nairobi. smile.gif

Haneefah   

^Shido wuu dhaafey kaa, astaghfirullah, lol. Our paths crossed once when gabadh kheyr qabto ah dragged me to his store in karamel one day (I dont know why I agreed). Anyways, I probably looked a bit unfriendly upon entering as my eardrums were about to burst open, so I tell him right away, "walal bal put the volume down aad ismaqashaane!" Thankfully he did, then he quickly pulls my relative to the side and whispers something in her ears (obvious it was about me), she laughs and responds back, meanwhile my :rolleyes: is getting worse. So then he says out loud, "usheeg gabadha inaan 'producer' ahay oon filimaanta sameeyo oon studio weyn leeyahay, waxey i moodaa inaan cashier ka ahay meesha oon cajaladaha bes duubo!" :D Then he looks at me and says, "abaayo ma u jeeda taas - pointing at a red motorbike parked behind the store - anaa wata" :D (was that supposed to impress? was I to think of him a stud now? redface.gif lol). Qosol intaan isku celin waayey ayaan gaadhiga ku orday, utterly bemused with reer mpls and their oddness icon_razz.gif . Moreover, when I later asked about what he was whispering, it turned out he was saying gabadhu ma Puntlander baa suura badnaa. :eek: :rolleyes: Maxaad meesha dhexdeeda iigu sheegi weydey baan idhi, I would've given him a deserving answer. :mad:

Cajaaaib @ the video! Rabana yastur.

L00L@ Haneefa :D:D

Bal adu,suura badnidaa? Producerka magalaada ayaad shiidka siisay.Teeda kale, Moota dhan aa farta laguu fiiqay,aa qoslee? waxaa laga sugaye in aad "waaaaw gareysa" xaajiyo.

Walle,you got wardi'd. smile.gif

RedSea   

Originally posted by Valenteenah:

Eesh calaa! Tollow ma reer Minneapolis baa? Si bey u qaab daranyihiin.
icon_razz.gif

You been there? :D

Nephissa   

Haneefah, you had a biker hit on you, and you turned him down? Naa ina addeeray boring sanidaa! Yaa chance kaas heli karaba, in mooto lagugu soo wareejiyo magaalada..sitting sideways ofcourse icon_razz.gif with your hijaab blowing in the breeze. Ahh!

STOIC   

Lol@Haneefa.....more like he is the inventor of the genre of Somali music.I thought all you needed to be a Somali music producer was a base, guitar, and keyboard.And ofcourse you gotta own a motorcycle too :D

PS Did they shoot the video in an apartment hallway? :confused:

Haneefah   

Originally posted by Nephissa:

Haneefah, you had a biker hit on you, and you turned him down? Naa ina addeeray boring sanidaa! Yaa chance kaas heli karaba, in mooto lagugu soo wareejiyo magaalada..sitting sideways ofcourse
icon_razz.gif
with your hijaab blowing in the breeze. Ahh!

:D . Abaa fiiri, Hugh Jackman maa meesha uga jeedaana markaan yeelaayo inaan mooto gadaal u fadhiisto, cross-legged with my heels and polka dot malkhabad on? icon_razz.gif

FB, si fiican waliba :D

Stoic, lol.

Aaliya, nin Ilaahay ogyahay, Allow xantiisa iga dambi dhaaf.

^Did you just say "abaa Fiiri"? :D:D

Cesh calaa!! aan ku dhahay :D , Speaking of Ceesh calaa,i saw a smarty comment from miss Valenteenah. Abaa fiiri( :D ), magalada iyo dadkeeda,maxaad u saarantahay? Huh? icon_razz.gif

Paragon   

it turned out he was saying gabadhu ma Puntlander baa suura badnaa.

Kix kix kix Shoow afkiisuu la baqay! :D

Anyway, you met a celeb and you didn't get the autograph! Walaal xaashidan ii saxiix baad ku oran lahayd wax kale ha is moodee. smile.gif

There's a moment in the coridor that got me yaxyax, literally.

Lol@Gabadhi reer Kenadaa wax kasta la diyaar ah. Taloow maxay la diyaar tahay? :D

^Shiix iga dheh. L0L. Usheega gabar yareeydan,Producerkena ee ku daadisay...ukaadi haa imadee mar kalee,waa ku diraa lee. smile.gif

Originally posted by Valenteenah:

^ Dunno. Maybe I miss it.
icon_razz.gif

Miss the People or the city and its beautiful lakes? smile.gif