Sign in to follow this  
Dhubad.

Adoo Bilcaan ah !

BOB   

Ninyahow adiga iyo Paragon waxaad wadaan waa dacaayad cad...waxaan maqli jiray Habarta Dibiga wax loo saar...heck that mean :D Galti iyo maahmaahdooda qaabka daran aanba isku nacay.

War ninkan Paragon ah IS NOT the same man (Jay Kumi Na Moja)that I have known for years...sidee wax noqdeen? kaka maxaa igaga kaa dambeeyay? Paragon...Teeda kale yaa sidaan kuu kala baray ciyaalka xaafada? :D Wallee bilcaanta sidaan kaaga waashay waa inaan bartaa...wallee inee bilcaan tahay... :D Fu-Fu sanado ayaan kala baraayey ciyaalka xaafada welina waa damiin oo waa ma gudbe is nacay. :D

Labadiinaba waan idinka ban gareeneynaa Waamo...bilcaamaheen ana waan u sheegeynaa garoortiina manyacday inee meeqa waaye idin dhihin...meejaaneey aa af lagaado iyo ceey noolasoo keetiyeeneesiin Allah...yaa noo modeen anaka? :mad:

PS. I haven't even watched the video yet...!

Peace, Love & Unity.

Ibtisam   

Bilcaan= *B****h. So it should also be sensored!

The video: Everything wrong with Somali men. Shidhouse.

Ibtisam   

^^^Lool, As I keep telling you, my spoken afsomali is perfect, I just have a problem write/reading.

P.s. You missed the big show smile.gif

Juxa   

no you cant fufu.

i am trying to get a copy ibtisam, well first i need to find the borodhuuser:)

bilcaan is a lady no? cant watch youtube oo quful baa saaran

Ibtisam   

LOOOL @ Quful baa saaran!! LOL

Don't let me catch you using that nasty word Juxa!!

Try to call the right guy this time, giving a random poor man a heart attack! LOL redface.gif LOOL

Som@li   

Quumin tuna maxay ahayd? War waxaasi SOomaali maaha, and Bilcaan waa cay aad u wayn, Meel ka dhac haweenka. :D

Ibtisam   

^^^uusheek!

@ Fu-fu

This is shekadi diraca!!

P.s. We'll tell you in troll corner, otherwise Dhubad will get upset, waadado wey xaanqa dowyihin icon_razz.gif:D

huh :confused:

bilcaan is all of a sudden politically incorrect .. it means gabadh/gashaanti/bil caan .. I would like to know what offensive meaning it carries ?

Paragon   

BOB: Paragon Raggeedii waaye dadkaas ee ka leexo... Just remember almost all the beautiful girls in Garissa...almost all the supuus that used to attend NEP Girls...walikuwa nani?

Lol. Waryaa BOB I know where you are going with the NEP girls mentioning. Yes, I guilty as charged when it comes to shuttles from County High (Ciyaalka Dabeesha) aka Barracks Boys to that beautiful destination. But in my defence, I had acquaintances awaiting - and pretty ones too. That was all there was to it. I mean can you swear that you haven't been tempted to jump fence when you lived near there in the infamous 'cubes'? :D

Ofcourse ofcourse, their girls are absolutely stunning and as good natured as any proper Somali girl should be. I am proud for them. Heck, the girls of the OG (whether in Qabri Dahare or Saaqqaa) are simply the prettiest girls in all of Somali inhabited lands Qurbaha included.

Ayeeydeey (May Allah rest her soul) baa ah reer Cabdillaha itoobiya ah oo anagaa ka guursaney oo weey naga guursadeen marka inaan amaano hablahaa waa XAQ! Laakin arrinta yare aniga iyo adiga ina dhextaal sidii ciyaalka xaafadda ayaan ugu kala baxeeynaa.

Nuune isagu waa laguu yaqaan oo Dheekkaa Harjaa ayuu sokor tumun tumun ku iibin jirey markeey Kaakacaayda C.yahan waarikoow u baahdaan. Marka goortaad aragtaba waxbuu iibinayaa. Waxuuba i soo xusuusiyey nin Libooye-Kiinya bacadle ku haysan jirey oo markaad calal ka iibsan weydo ku qaylin jirey: 'warwareegtooy, wax ma gadatooy, Wallee lagu arag!' Isaga halkaa inoo daa haynoo joogo, illeen markaa rabno ayaan dhahaynaa, sidii Cabdillaahi Loow lagu yiri ee uu ka xanaaqay kolkii nin ayeey isku reer yihiin oo damcay inuu loorigiisa u amaano yiri, intuu gaariga birtiisa ka shanqariyey '...War bilsansanaa, Alloow yaa Bilaawe ka tunta'. :D

For the rest of Somali maxamed posting in this topic, Bilcaan is absolutely harmless, hech, why would my bro call his beloved relative 'ninyoow bilcaantii heblaayo ahayd ma bad qabtaa?[/b] To use the word wrongly, as some do in here, is utterly unacceptable.