Sign in to follow this  
Dhubad.

Adoo Bilcaan ah !

BOB   

Originally posted by Paragon:

Lol. Waryaa BOB I know where you are going with the NEP girls mentioning. Yes, I guilty as charged when it comes to shuttles from County High (Ciyaalka Dabeesha) aka Barracks Boys to that beautiful destination. But in my defence, I had acquaintances awaiting - and pretty ones too. That was all there was to it. I mean can you swear that you haven't been tempted to jump fence when you lived near there in the infamous 'cubes'?
:D
[/QB]

LoooooL...Wallee inaad marnaba caadi aheyn laakiin I have to disappoint you here...I was never tempted AT ALL in my first trip to Garissa but my second trip was entirely different from the first.

Ofcourse ofcourse, their girls are absolutely stunning and as good natured as any proper Somali girl should be. I am proud for them. Heck, the girls of the OG (whether in Qabri Dahare or Saaqqaa) are simply the prettiest girls in all of Somali inhabited lands Qurbaha included.

Errrrr...Waa bilcaamo that understand what the word modesty means...now stop beating the bush Mister and tell me who this mystery bilcaan is that stole your senses while sleeping under the beydaanka tree? :D

Ayeeydeey (May Allah rest her soul) baa ah reer Cabdillaha itoobiya ah oo anagaa ka guursaney oo weey naga guursadeen marka inaan amaano hablahaa waa XAQ! Laakin arrinta yare aniga iyo adiga ina dhextaal sidii ciyaalka xaafadda ayaan ugu kala baxeeynaa.

War ninyahow xidid baan nahay kow dheh but now I must continue the good old relationship between the two ciyaalka xaafada so its only fair that I should go to Maakhir and marry a qalanjo from there and in return I will help you get your own qalanjo from Khookhaani to Qabri Dahare all the way to Qalaafe...amaje? :D

Nuune isagu waa laguu yaqaan oo Dheekkaa Harjaa ayuu sokor tumun tumun ku iibin jirey markeey Kaakacaayda C.yahan waarikoow u baahdaan. Marka goortaad aragtaba waxbuu iibinayaa. Waxuuba i soo xusuusiyey nin Libooye-Kiinya bacadle ku haysan jirey oo markaad calal ka iibsan weydo ku qaylin jirey: '
warwareegtooy, wax ma gadatooy, Wallee lagu arag!
' Isaga halkaa inoo daa haynoo joogo, illeen markaa rabno ayaan dhahaynaa, sidii Cabdillaahi Loow lagu yiri ee uu ka xanaaqay kolkii nin ayeey isku reer yihiin oo damcay inuu loorigiisa u amaano yiri, intuu gaariga birtiisa ka shanqariyey '
...War bilsansanaa, Alloow yaa Bilaawe ka tunta
'.
:D

That's my old mate Jay Kumi Na Moja...waan ku ogaa caqligaa iyo il garadnimadaa...ninka n Nuune ah waa nin waxaan dacaayad aheyn aanan afkiisa ka heyn oo illaa iyo hada waxaan ka kari la'ahay Dibideena iyo Saarkeena iyo Bilaaweheena banaanka ka qaad...in sida weel dhallaan eh aan edegga ugu dhex fiijiyuu rabaa ogoow...waa kaas maantana wuxuu caay ka dhigi rabaa bilcaamaha aan u bururno markaan saarka tumaneyno...I'm sorry Nuune..we're that much romantic my friend...our body is nothing and pain is the sign of weakness...we will do ANYTHING to impress our bilcaanta. :D

'Adoo bilcaan ah ooy booogtaa qoyonte'

:D:D:D war ninkan Paragon eh sheydaansanaa.

Peace, Love & Unity.

nuune   

BOB :D it is all love my bro, all love I had for my waamo and sujiu ladies smile.gif

nimaan soo arkin dhulkaa u sheeg, bilis qooqaani iyo taabto hablaha xaada lehee waamada jooga, haba sheegin badhaadhe iyo kudhaa, kullan iyo sarrif, biyamadow iyo banaaneey, kulbiyow iyo ijaara :D

nin dhulkaas cagta soo wadaa mariyey aflagaado iyo dacaayad uma hayo reer waamo and sujui smile.gif

BOB   

I Know bro...come on waxaan baashaal lee waaye baaba ee ha u bixin ;) .

Laakiin ogoow reer NFD Sijui ma jecla in loogu yeero ee iska ilaali...except mid aan halkan Luanda ah ku bartay oo Isiolo ka imaaday oo qofkuu ogaadaba inuu Somalia ka imaaday 'Mlendo' ugu yeeraya...Waxaan maqli jiray dameerta markee faraska la daaqdo faras bee is moodaa...maalin buu iigu yeeray 'Fala' wuxuu umaleeyay inaan garaneyn af sawaaxiliga marka waxaan ku iri adigaa dadka ugu liita oo Isiolo ka imaaday oo dameerka kaadidiisa ayaad biyo ahaan u cabi jirteen until ay reer Somalia idin bareen still water...waxaan kaloo u raaciyey...musqusha dhagax baad la gali jirteen until ay reer Soomaaliya idin bareen in biyaha lagu istijoodo and inaa Soomaali tahayna shaki baa iiga kaa jiro...waxaan umaleeyaa inaa Booran Soomali iska dhigaya tahay...the dude hit the roof and got so mad that he promised to give me the beating of my life...you know caruurta beryahan joogta oo gebigooduba ah 40-50 Kg oo hadana gashan surwaal aad moodo in loogu tala galay nin 450 Kg qof kasta waan ku garaacayaa ayey leeyihiin marka waan maslaxeeyay oo af swahili ayaan kula hadlay..ileen ninku shoow in uu ku caytamo oo kaliya unbuu bartay then I asked him what language does he speak since he couldn't speak English or Swahili...when I first heard his Somali I swear I thought the dude was from either TZ or somewhere in the rural Kenya where there's hardly any Somali...but he later confessed everything to me and now we only speak Somali and we are good friends. :D

Most people from NFD are proud of their heritage and I know why Stoic is saying 'They Are' racists...that's stereotyping at its best but the the fact is believe it or not they are far more educated than those in major Kenyan cities like Nairobi or Mombasa...I've seen a Somali dude oo weligiis Kenya lug dhigin oo caaynaya dadka NFD ka yimid...how do you explain such monkey business? its like a dude from South oo ku leh dadka Northka waa cunsuriyiin and I've heard dad badan oo waxaas suuqa la wareegaya marka war iyo dhammaantiis WE'RE WHO WE ARE...if Cali iyo Caasho don't like us then tell them...sakiin laq oo sadex dhuxulood oo hursan ka daba geey biyaha baastadana ku deji :D

Habeen Wanaagsan. smile.gif

Salam Aleikum W.W

Peace, Love & Unity.

Buuxo   

Bob-ow, I do not know the origins of the word 'Bilcaan' ,laakiin inta badan sixun baa loo isticmaala. And the fact Careys Ciise used it in his gabays doesn't mean much.We talking about generation of men that would call their womenfolk by Masculine names like Cali iyo wax daran then be heard by other men ayagoo ugu yeerayo magac yadooda suuban :rolleyes:

Tan kale,SOL linguists,What other somali words means Nin?

Paragon   

War ninyahow xidid baan nahay kow dheh but now I must continue the good old relationship between the two ciyaalka xaafada so its only fair that I should go to Maakhir and marry a qalanjo from there and in return I will help you get your own qalanjo from Khookhaani to Qabri Dahare all the way to Qalaafe...amaje?

Lol. Alleeylehe raggeedii iga dheh. War saaxiib wali waxba ma hayo waxna weey iska jiraan laakiin your help should go as far as to get you a marwo from dhulkii.

To be honest, whether you marry from Qalaafe, Qooqaani or Maakhir...hablaha Soomaaliyeed waa wada gob.

Laakiin ogoow reer NFD Sijui ma jecla in loogu yeero ee iska ilaali...except mid aan halkan Luanda ah ku bartay oo Isiolo ka imaaday oo qofkuu ogaadaba inuu Somalia ka imaaday 'Mlendo' ugu yeeraya...Waxaan maqli jiray dameerta markee faraska la daaqdo faras bee is moodaa...maalin buu iigu yeeray 'Fala' wuxuu umaleeyay inaan garaneyn af sawaaxiliga marka waxaan ku iri adigaa dadka ugu liita oo Isiolo ka imaaday oo dameerka kaadidiisa ayaad biyo ahaan u cabi jirteen until ay reer Somalia idin bareen still water...waxaan kaloo u raaciyey

No offense,but,Bob,inan kaa waad ugaftay..abtiyow.I think this is the problem with somalis. Bal dadka siyoolo ka imid,maxaa somalida kala ka liidsii? icon_razz.gif

Besides, Most sujuus i know,are very very proud to be called sujuus. smile.gif

Ps.Baragon(more like Bar'go),adeer,waad smittengaresantahay ma istidhi? smile.gif

Lool @ adoo bilcaana! these southwest regions of somalia incl. NFD got funny dialect, walaahi. Bal "Bilcaan" maxay tahay? ololihii afsomaliga ee "hadal ama halagula hadlo" dib halkaa in looga soo bilaabo weeyan.