Sign in to follow this  
Zinki

Udqul yaa jameeca

Zinki   

Salama yaa Qawmun Sol. Atlast i found time to introduce myself. I am Xaaji Zinki.Pleasure to greet you all.

Gabdho queue in the old fashion way and welcome xaajiga and also isasheega who is gabar and who is garoob.Remember Xaaji Zinki is all for equality in matters of love and war. :D

Zinki   

^^Mahadsanid dhalinyaro, yaana la xanaaqin.Waxu inaga wada badan. Waa badaas jiifto oo kale. Che laakin ma oga :D

Xaajiga can't wait for the gabdhahi wada indho shareernaa,iyo kuwi kaleba! :D

Zinki   

^Qalanjo waad mahadsantahay. Ilaa iyo 2007-kii waxyaabo badan aan lasoo koobi karin baan ku maqnaa. Laakinse waxba kama qabo inaad i wareysato so long as you take care of the tea and the *haye* as i continue along :D

I take your nick as a good Omen since you are the first Qalanjo to welcome me and also possess such a blessed name. *Barwaaqo* smile.gif

Haye, falaas shaah ah ayaan soo diyaarinayaa ee bal ii waran. Maxaad ka soo faa'ideysatey intaad maqneyd - maal, ubad, cilmi mise wax kale?

Soo dhawoow and enjoy SOL.

Kamaavi   

^War ha belo layne ninka qalaad intuu qabasho leeyahay ha la waabiyo. Ani falaasta shaaha iyo wixii soo wada ayaan ku haystaa, isbaaro lumbar 16 ayaaa ii taala.

Xaaji zinki, Soo dhawoow saaxiib.

Ms DD   

Zinki

You scared the ladies. DO we have the reincarnation of "aw geedi shaamboow"?

Look how SOL guys are shaking in their boots icon_razz.gif with this new fresh blood in our midst. You will do just fine here.Welcome.