Sign in to follow this  
Jacaylbaro

Join Us To Congratulate Our Brother Dabshid For his ............

lol Dahshid got married Well congratulations to you and to your lovely wife...May Allah's blessing be a constant companion to your long marriage insha Allah :D:D

Now get off twitter icon_razz.gificon_razz.gificon_razz.gif

Wait how did Jac find out about this!!!!!!!!!

Kool_Kat   

^Through FB of course! Nice to see you SS, waayahan kuma arag, how have you been?

Congrats Dabshid!!! Dabka badan hada yaree, yaanan iftiinkiisa lasoo raacinee...Insha'all ah kheyr, bash bash, barwaaqo iyo caruur badan...

Thank you KK and as always it's wonderful to see you around here...Oh I have been around, I think you been around here less lately, but I just read somewhere of your new job so a big belated Congratulations :D:D

Facebook eh, hmm I guess I forget people share a lot there, and JB is on everyone's list icon_razz.gificon_razz.gif

Hambalyo iyo boggaadin to walaalkeen Dabdamiye. [Wuu dhamaaday xiligii dabka la shidi jiray now nooh. :D ]

Eebbana ha idin siiyo kuwa dalkooda, diintooda iyo dadkoodaba wax u taraan, anfacana -- aamiin, amaiin.

BOB   

Horta waxaan is weydiiyey ninkan JB ah isaga horta yaa usheega wiilka ama gabarta guursata, ninka aabaha noqda iyo marwada hooyada noqota...kan raba inuu guursado...kan bacdiisa madoow banaanka loogusoo tuuray...kan ay marada ka dhacday...kan ay gabar diiday kadib markuu udiray 300 pm...kan xanuunsan iyo tan xanuunsan...kan broke ah iyo tan u baahan deen ay ku iibsato diracii ay arooska ku aadi leheed bisha dambe iyo dahab tabal-caaro ah...war illeyn tanoo kale...!

Ninkan waa by far the greatest and the most likeable paparazzi in history...taloow ma ogaan doonaa markaan qoftaan dhufeeska hada ugu jiro saableey iyo sabaaxad waxaan loo kala garan la dhigo?

Wallee ninkan aniga gacan baan utaagay oo hada markaan gabar shukaansanayo waxaan iska eegaa hareeraha oo aan is leeyahay toloow kiiyoo socda amuu mugdiga fud kasoo yiraahdaa oo ay xeero iyo fandhaal kala dhacaan oo sheekadaadoo idil jariirada SOL lagusoo daabacaa. :D

JB...walle nin caadi ah ma tihid ilaahey kheyr haku siiyee...SOL will be NOTHING without you...I mean that.

Peace, Love & Unity.

Ms DD   

lool Bob..I am not sure wether you are complimenting the 'special' one or dissing him. Either way, he is not online 24/7 for nothing. All eyes on you weeye (on the SOL/FB populace)

Congrats to caruuska and caruusada. Wiil iyo kheyr and Gabar iyo guul.

Credit crunch period xitaa waa la isguursahaa!

BOB   

JB will be the last one in SOL that I will diss...I have too much respect for the brother...its just that I'm amazed at how he faithfully keeps in touch with everybody in SOL and how he pays attention to all the details from birth date to wedding and so on and so forth...I have to give it to him...He's way better than me in that department as I have less than 8 Sol members on my msn list and half of those don't even come to SOL anylonger! :(

PS. Jaceyl credit crunch ma yaqaano is the new version of the old saying of Love is Blind... :D

Peace, Love & Unity.

BOB   

Originally posted by J.a.c.a.y.l.b.a.r.o:

Waar dadka ha waalin niyow ,,
:D

Hadaan awood aan wax ku waalo lahaan lahaa...gabar aan ogahay la igama guursadeen walle iyo bille oo maanta anigey marwadeyda ahaan laheyd... :D

War haye...maxaa soo socda...yaa guursanaya dhowaan...yaa aabe ama hooyo noqon doona dhowaan Insha Allah aan usii hambalyeeye illeyn waxaa laga yaabaa inaan dhowr isbuuc duurka iska galo'e :D .

PS. How's the new baby doing...what name have you chosen for her?

Peace, Love & Unity.