Sign in to follow this  
Bil-kiss

Good to be home

Ms DD   

fooxa waan kugu shidaa i meant..quruumaha wey culusyihiin in your case..with the jinn ku saaran, caleemaha ku saaran iyo obssession with S.land ku saaran..intaba waan erinaa at no extra cost

Quruumuhu waa kuwa ku jira nuune ,, weliba isaga quruumo raamo leh baa saaran oo u sheega inuu Awliyo yahay ,,,,,,,

Aniga kistoo yar oo mirqaan ah weeyaan ,, markaa fooxaasi wuu igu filan yahay ,,,

nuune   

JB, saacadan baad dooneysaa aniga iyo Ms DD inaan fuquburaalaha, ruuxaamaha iyo booramaha kaa shidno intaan cuud iyo jaawi iyo dhushuqya kaloo la kala garan waayey kugu uumino, oon abbaay sitti kugu daarno, war hooy waa lagu sitaa anu unbaa ku garan e.

Ms DD, fooxa iyo luubaanta ii diyaari, xoogoow timir iyo jaawina sii habee, ninkan aan maskaxdiisa nadiifinaa.

JB, Awliyaduna ka xishoo adeer

Eeg hadda markii horeba wuu maqnaaye quruumihii baa dabada ka soo eryayee ,,, waar hoy joog quruumo iyo Awliyo meel lama soo wada joojiyee sidaadii baad dabayl noqon doontaaye ,,,,,,

DD, Bal dhinacaas uga baydh ninkan waan afuufayaaye ,,,, imisaan cuudi is lahaa oo uu iga baxsanayay uun ,,, maantaan jaanis u hayaaye ,,,,

Bil-kiss   

J.a im suprised that u have the balls to post the pic that shows me kicking your sorry ***......you better get ur act together i might not be so kind nxt time.

p.s well hello nuune looool

Ms DD   

is afuufiska halkaan ka dhacayo..is it the new flirtation method?

Lemme make the mingis bariis first. sheekh nuune, bal is ilaali, yuuna ku rifine.

Bil-kiss   

JB, I'm telling Ibti, I know you are shi*t scared of her, so better leave me be, unless you want me and her to play food[t]ball with your skinny self. icon_razz.gif

NGONGE   

Originally posted by Ms DD:

Stay away from Ngonge Bill-kiss, Unless you want to be fourth or fifth wife!

She does not need to worry on that front yet. My hands are full trying to tame you and CL, darling. icon_razz.gif