Sign in to follow this  
Miskiin-Macruuf-Aqiyaar

If only Axmed Gurey iyo Sayidka...

Haatu   

They're sellouts to themselves and their relatives who are being tortured in Jigjiga's prisons. At the end of the day it's their villages who are being burnt to the ground and they want to thank the man who does it.

More and more people since ileey took office are supporting the EPRDF i wonder what has changed and the ONLF didn't carry out any attacks against the EPRDF forces in the region or as Liyuu as they are called.

Xaaji Xunjuf;925580 wrote:
More and more people since ileey took office are supporting the EPRDF i wonder what has changed and the ONLF didn't carry out any attacks against the EPRDF forces in the region or as Liyuu as they are called.

Blame Yunifersal (Universaltv) barobagaandha. Yunifersaal Ileey ayaa qandaraas ku qaatay, showing each night during news time the 'development' and 'horumar' of Jigjiga -- which are all bogus and as though Soomaali Galbeed is Jigjiga only -- in the process swaying the opinion of kuwii awalba Soomaalinimada ku yarayd. You will hardly see any news from other towns, Dhagaxbuur, Iimeey, Qalaafe, Shilaabo and Qabridahare come to mind.

You are right universal tv helped the illeey administration allot ,laakin dhinaca kale mar ka laga eego Somalida , Somali galbeed aad ba lo dayacay waxay inta badan isku tiirinayeen jamhuuriyada Somalida. TIi markay meesha ka baxday dagaal iyo qax bay iyaguna galeen oo dagaal dheer bay itoobiya galeen. Qaar badan ba hada leeh anu xabashida la heshiino oo anu iska noolaano , intanu silic ku noolaan lahayn.

The Zack   

Maxaad ula yaabeeysaan dadkaan koley Halganka ONLF ma taageertan e? Somalida aaminsan ineysan Somali Galbeed(O'gadenia) degeneyn badankood ma taageeraan halgan ONLF. Sababo caato ah sida magac qabiil bey wataan iyo futuut bey ku doodaan. Marka halgankana ma taageereysaan kuwa Xabasidha dabaqoodhiga u ahna waad la yaabeysaan. In my book, qofka Somaliga ee halganka gobonimo doonka Somali Galbeed aana tageerin waa iska dabaqoodhi.

Carafaat   

The Zack;925606 wrote:
Maxaad ula yaabeeysaan dadkaan koley Halganka ONLF ma taageertan e? Somalida aaminsan ineysan Somali Galbeed(O'gadenia) degeneyn badankood ma taageeraan halgan ONLF. Sababo caato ah sida magac qabiil bey wataan iyo futuut bey ku doodaan. Marka halgankana ma taageereysaan kuwa Xabasidha dabaqoodhiga u ahna waad la yaabeysaan. In my book, qofka Somaliga ee halganka gobonimo doonka Somali Galbeed aana tageerin waa iska dabaqoodhi.

Kuwa Kikuuyaha tageerana, maad iloowday? :D

The Zack;925606 wrote:

#thepainfultruth