Sign in to follow this  
oba hiloowlow

Announcement

Salaam Solers!

Im here to announce that i am no longer a Shariif Ahmed supporter due to his relations with Sakiin, this is just unacceptable and i hope he loses the election tomorrow walahi. Sheikh Shariif uniting with Sakiin shows us that he doesn't care about what's best for this country. Marka Xaq iyo Baadil waa in la kala saaro and Shariif is clearly baadil wixiisa.

sxb i always point out the truth marna baadil ma raaco anigu, shalay sakiin baan wax ka sheegaye hadii ay shariif isku dhowaadeen oo aan raaco sow hypocrite sow ma ahi, sakiin wuxuu yahay cidkasta og qofkii heshiis la galaa waxba ma dhaamo marka ilaahay labadaan nin shartooda ha naga mootiyo

Madaxweynaha waqtigiisa dhamaaday Shariif Sheekh Axmed ayaa ka bilaabay magaalada Muqdisho ololihii u dambeeyay ee doorashada, waxaana socda isbaheysi xoog leh oo ku aadan sidii mar kale uu u noqon lahaa Madaxweynaha.

Isbaheysiga ayaa waxaa qeyb ka ah Shariif Xasan Sheekh Aadan oo ay isku soo dhowaadeen Shariif Sheekh Axmed,
iyadoo maalmihii u dambeeyay Muqdisho ay si toos ah ugu kulmeen labadan rafiiq ee horay isugu dhowaa, balse markii dambe siyaasada ku kala aragti duwanaaday.

tani baa iga xanaajisay

Carafaat   

Oba, just read your anouncement. Good of you to distentiate yourself from Sheick Shariif. The man has done somethings right. But its time for a new form of leadership.

Abwaan   

oba hiloowlow;866026 wrote:
Salaam Solers!

Im here to announce that i am no longer a Shariif Ahmed supporter due to his relations with Sakiin, this is just unacceptable and i hope he loses the election tomorrow walahi. Sheikh Shariif uniting with Sakiin shows us that he doesn't care about what's best for this country. Marka Xaq iyo Baadil waa in la kala saaro and Shariif is clearly baadil wixiisa.

Good job Oba, unlike some the man has a principle.....please don't support Baadiyoow instead, Xasan Shiikh deserves to be a president.