Sign in to follow this  
Dr_Osman

Ilays Soap Hits Garowe. The 251 Factory In The Great State.PICS

Dr_Osman   

Wershedda Saabuunta ee Ilays oo Garoowe xarun ka furatay [Dhegeysi+Sawiro]

Updated:- 3 hours ago| 0 Commnets

Xaflad si heer sare loo soo agaasimay islamarkaana xarigga looga jarayey warshad cusub ayaa ka dhacday magaalada Garoowe ee xarunta gobalka Nugaal.

Waxaa kasoo qeyb galay gudoomiye ku xigeenka baarlamaanka Puntland, ku xigeenka rugta ganacsiga, wasiirka ganacsiga iyo marti sharaf kale.

Warshadda ayaa lagu magacaabaa Ilays, waana warshad soo saarta Saabuunta, iyadoo uu xariga ka jaray gudoomiye ku xigeenka baarlamaanka Puntland.

Ugu horeyn waxaa munaasabadda ka hadlay Muuse Cali Cabdullaahi oo ah mas’uulka u qaabilsan warshaddan Puntland, isagoo ugu horeyn u mahad celiyey xukuumadda madaxweyne Faroole, sheegayna in ay aad ugu faraxsan yihiin in xarun cusub ay Garoowe ka futaan.

Waxaa sidoo kale madashada ka hadlay ku xigeenka rugta ganacsiga Saciid Xuseen Ciid oo sheegay in loo baahan yahay in warshado badan laga hergaliyo Soomaaliya gaar ahaan Puntland, maadaama ay warshaduhu halbowle u yihiin koboca dhaqaalaha iyo xoojinta wax soo saarka dalka.

Ugu danbeyntii waxaa goobta ka hadlay wasiirka ganacsiga iyo warshadaha Puntland Xasan Faarax Shire, wasiirka ayaa u mahad celiyey mulkiileyaasha wershedda Ilays, wuxuuna ganacsatada kale ku booriyey inay dalkooda maal gashtaan.

Waa markii ugu horeysey ee wershedda Saabuunta ee Ilays oo xarumo badan ku leh dalka Soomaaliya laga furo magaala madaxda Puntalnd ee Garoowe.

Maxamed Siciid Yuusuf

Horseed Media

Garoowe

Dhegeyso Codka Maamulaha Ilays

Dhegeyso Codka Wasiirka Ganacsiga

http://horseedmedia.net/2012/06/19/wershedda-saabuunta-ee-ilays-oo-garoowe-xarun-ka-furatay-dhegeysisawiro/

DSC09436.jpg

DSC09447.jpg

DSC09452.jpg

DSC09477.jpg

DSC09488.jpg

DSC09498.jpg

DSC09509.jpg

DSC09532.jpg

DSC09551.jpg

DSC09573.jpg

Dr_Osman   

Welcome to Garowe Ilays and We hope you enjoy your stay in the Great State Of Puntland where peace reigns and every man can invest and have his investment protected by law. Welcome to North Eastern Somalia!!! I hope you build a factory in Bossaso and Galkayo and Qardho

Dr_Osman   

It was funny how our minister of commerce said "Somalia is one country and noone can separate" are we getting worried about the TFG and Somaliland talks that is going to happen in London. I felt quite embarassed how he was screaming it's as if we are worried and cannot stop this meeting between mogadishu and hargeisa

Dr_Osman   

Why is Hargeisa so hell-bent on this meeting??? Why don't you guys just stay the way you have been for 20 years? Wallahi niyahow taasi ceeb kuma jirto. Badbaadinta dalka ayaa wax walbo ka wayn.I don't understand why they want to cause problems for and what they get out of it. Isn't ictiraaf is coming soon enough anymore? It's as if they are getting serious and sitting down with somalia and mimicking how south sudan sat down with khartoum and got khartoum to sign away they're blessing to free the south where-as hargeisa may be hatching a plan to get mogadishu to sign away and free the north

DR Osman - keep balling those puntland pictures :D - & whilst you are here - can you tell your sidekick mahad yare to return my avatar thanks in advance.

Ngonge - what are you laughing at?

NGONGE   

Sayid*Somal;843107 wrote:

Ngonge - what are you laughing at?

Saabun IN, Wasakh OUT! :D

Went on a little thought journey there, saaxib. Don't mind me.

Dr_Osman   

Somalia, yes it's 250 factories in Puntland, Plus this new one now. That makes it 251 Factories in Puntland. Listen at 3:03 Mark. The minister of commerce is telling you

^^warya dr puntland-pictures-baller - have asked your chum to return my avatar?

NGONGE;843126 wrote:
Saabun IN, Wasakh OUT!
:D

Went on a little thought journey there, saaxib. Don't mind me.

I saw that too! - well that is what happens when you write in af qalaad - you become a laughing stock.