2:PM: Nuur Hassan Hussein( Nuur Cadde]

3: Wasiirka Arimaha dibedda: Oomaar

4: Wasiirka Gaashaandhigga: Abdihakin Haji Fiqhi

3:Wasiirka arimaha gudaha: Mohamed Abdullahi Farmaajo

4: wasiirka Maaliyadda iyo Lacagta: Abdiweli Maxamed Cali Gaas

5:Wasiirka Haweenka: Maryan Qasim

6:Wasiirka ganacsiga iyo warshadaha: Abdiwahaab Ugaas Hussein

7: Guddomiyaha Barlamaanka: Aadan Madoobe

This would be a prominent Dowlad oo wax qabani karto.

oba hiloowlow;816947 wrote:

1:President: Sheikh shariif

2:PM: Nuur Hassan Hussein( Nuur Cadde]

Oba come on be realistic. President and PM from the same family? in that case you are creating wholesale enemies for that new government.

^^

sxb Sheikh shariif iyo nuur cadde waa dad is fahmaayo labadoodana waa dad nadiif ka ah qabyaalad oo ilaa iyo hadda lagama hayo beel ay wax ka sheegeen ama wax la mid ah oo caadifaad keeni karto.. tayo hala fiirsho intii qabiil la fiirin lahaa.

Abdihakin Haaji Fiqhi or Maryan Qasim can be an alternativ too instead of nuur..

peasant   

Mukulaalow;816948 wrote:
Oba come on be realistic. President and PM from the same family? in that case you are creating wholesale enemies for that new government.

He is very oblivious about the Somalia situation ma is tiri?

oba hiloowlow;816952 wrote:
^^

sxb Sheikh shariif iyo nuur cadde waa dad is fahmaayo labadoodana waa dad nadiif ka ah qabyaalad oo ilaa iyo hadda lagama hayo beel ay wax ka sheegeen ama wax la mid ah oo caadifaad keeni karto.. tayo hala fiirsho intii qabiil la fiirin lahaa.

Oba- dadka ay maamulayaan waa soomaali, Somalis don't care about how educated and clean they are, everything is clan based. The day will come when people will be selected on merit not clan, but not in the near future. until people are disarmed the 4.5 formula seems to be the solution.

Reading all of the comments on my three previous blogs has clearly reminded me (as if I needed reminding) that Somalis around the globe love political debate.

Safiirka Ingiriiska ee Soomaaliya u magacaaban.

Soomaalida haddee u jeclaan lahaayeen dalkooda sida ay u jecelyihiin useless shaqsiyaad iyo fadhi ku dirir iyo hebel ayaa la soo dooranaa iyo maya. If only.

Abdul   

"I sure hope the 4.5 formula wiped out and the supposed .5 minorities given opportunities to lead the country and elected to both pres and pm from them"

Agree 100% and i think majority of the somalis will support them..

oba hiloowlow;816965 wrote:
^^

walahi thats not a bad idea imagine Maryan qasim as president that would be historical,she's a women and she hails from a minority clan

idinka sheekadiinu waa "why don't they eat cakes", war dadku waa Soomaalidii aad taqaaneen dugaag aan waxba isku ogoleyn. what we like, and whats on the ground is two different things.

peasant   

oba hiloowlow;816955 wrote:
^^

loool ma ila qiyaamo 4.5 ayaa la isku maamula

Wax jecel 4.5 ma jiraan balse hada arinta lagu jiro sida mukulalow xusay horaantay iyadun baa xal ilaa iyo inta jawigu is badelayo.

4.5 is not a bad way of sharing power the 4 major clans share power no one can cry and say its not fair the minority clans should make it a full like 5.0 that's fair perhaps.